Gast mardi Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 Na een nieuwe install van RonaldD van 13-jan zie ik dat er geen update beschikbaar is van de CCcam. Standaard zit er nu v2.04 in. Ja de laatste versie van CCcam wordt wel gebruikt in de laatste versie van RonaldD maar die wil ik niet draaien. Kan iemand mij uitleggen hoe handmatig CCcam 2.0.9 te installeren op de dream?
FNONAMUS Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 In Oozoon moet het zo, in Ronaldd is het vrijwel hetzelfde: CCcam plaatsen in usr/bin rechten 755 CCcam.cfg editen (gegevens erin) en plaatsen in /etc Herstarten en het werkt. Meer: CCcam.mipsel (is dus voor 7025) uit zip halen en hernoemen naar CCcam kopieren via ftp naar /usr/bin/ en rechten 755 geven Dit doe je door op je PC [start] - [uitvoeren..] en dan volgende invullen MET JOUW Dreambox IP telnet 192.168.*.* <enter> root <enter> cd /usr/bin <enter> chmod 755 CCcam <enter> voor controle type: ls CCcam <enter> file moet nu groen zijn (is execute rechten) volgende bestanden via ftp naar /etc CCcam.cfg hierin heb ik het pad aangepast van SoftCam.Key naar: /etc CCcam.channelinfo CCcam.prio CCcam.providers SoftCam.Key Ik heb geen Windows dus exact weet ik het niet, neem DCC. Voor werking ervan vraag me niks, ik gebruik FTP/Terminal Todays dummy is tomorrows expert!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen