Gast flats Geplaatst: 10 juli 2008 Geplaatst: 10 juli 2008 ik wil graag een van deze twee ontvanger gaan kopen wat zijn nu de voordelen en nadelen van deze 2 ontvangers als ik hier in het dreambox forum lees ,zijn er nogal problemen met de dm800
johnwillem Geplaatst: 10 juli 2008 Geplaatst: 10 juli 2008 Ik zit eigenlijk met het zelfde probleem Ik wilde dolgraag in het begin een dm800 kopen, maar omdat ze beperkt leverbaar waren, heb ik er nog steeds geen gekocht nu lees ik op het forum dat er nogal wat problemen zijn met de 800 op de hd zenders. nu is de 900 van abcom leverbaar, en de schijnt hardware matig nogal wat beter te zijn. Dus ga ik voor het bekende merk, en er vanuit gaan dat de problemen worden opgelost. kosten 450 euro of ga ik voor de het mindere merk dat ook wel zijn problemen zal hebben. kosten 299 euro Ik vindt trouwens het prijsverschil tussen de twee boxen die de zelfde mogelijkheden hebben nogal groot. Dreambox 500s jade3 voor op de camping Dreambox 8000 open PLI VU+ DUO open PLI
FNONAMUS Geplaatst: 10 juli 2008 Geplaatst: 10 juli 2008 Belangrijk op een DMM box is de ondersteuning van CCcam. (CCcam is exclusief voor de dreams, $$?) Heb je dat niet echt nodig, dan nogmaals kijken wat je wilt, de ABcom/Relook is voor mij een grote miskoop gebleken, software werd door DGS nauwelijks geupdate en op hun eigen support forum werd niet eens geantwoord! Maar wellicht hebben ze geleerd! Omgekeerd kan ook: Topfield leverde met de TF4000 een fijn apparaat, nu zijn daar ook diverse problemen en de software van de TF5000 is nooit die van de TF4000 geweest. Wat ik daarmee wil zeggen: wacht tot er meerdere reacties over een model komen en beslis dan pas! Todays dummy is tomorrows expert!
Gast flats Geplaatst: 10 juli 2008 Geplaatst: 10 juli 2008 dus de software van dreambox is beter dan van ABcom/Relook ,en als ik eens rond kijk hier op de forum`s dan is de hardware van de ABcom/Relook weer beter dan van een dreambox jammer dat die twee firma`s niet samen kunnen gaan dan hadden we bijna de perfecte sat ontvanger maar ja dromen zijn bedrog
Gast kurdie Geplaatst: 13 juli 2008 Geplaatst: 13 juli 2008 In tegenstelling tot hiervoor beweerd werd : CCCam werkt wél degelijk ook op de relook400 in combinatie met radegast... en prima goed ook nog ! Grts Kurdie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen