stefke Geplaatst: 11 juli 2008 Geplaatst: 11 juli 2008 Hallo, Heb een usb 2.0 HD aan men 800 hangen. Hij ziet de HD, krijg hem ook gemount want ik kan er swap-file op zetten en picons op downloaden. Wanneer ik de opname locatie via de videoknop verander naar /media/usb/movies lukt het me niet om de HD te benaderen of op te nemen. Iemand een tip? Oh ja, ik gebruik Gemini 3.60
stefke Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Geplaatst: 12 juli 2008 Niemand? Kan me niet inbeelden dat er niemand anders dit probleem heeft.
Barabas Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 USB 2.0 is wat betreft snelheid te langzaam voor HD opname. De DB800 heeft intern Sata en extern E-Sata... waarom dan moeilijk doen met USB??!! Ja, natuurlijk had je nog wat liggen... Dat zeg ik... lezen!
stefke Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Geplaatst: 12 juli 2008 USB2.0 te traag? Waarom lukt het dan wel om met ander recievers om HD op te nemen op een USB disk extern? Zie maar naar de clarktech, Technomate en anderen, nee te traag gelook ik niet. Dat dream het niet deftig voor mekaar krijgt is een andere verhaal natuurlijk.
NailZ Geplaatst: 12 juli 2008 Geplaatst: 12 juli 2008 Origineel bericht van: Barabas USB 2.0 is wat betreft snelheid te langzaam voor HD opname. De DB800 heeft intern Sata en extern E-Sata... waarom dan moeilijk doen met USB??!! Ja, natuurlijk had je nog wat liggen... mijn kathrein ufs910 neemt perfect HD op met usb 2.0 wat een onzin dat usb 2.0 te traag is denk eerder dat dream de zaken niet goed voor elkaar heeft NailZ dream dm7000 dm500, kathrein ufs910 en strong 8000 en 8100
Ome Merde Geplaatst: 13 juli 2008 Geplaatst: 13 juli 2008 zou kunnen, echter dan nog geen oplossing voor ts ... merDe deze ruimte is te huur
Schippertje Geplaatst: 13 juli 2008 Geplaatst: 13 juli 2008 Er moet een eSATA kabeltje aan de HDD naar de dreambox 800 HD, dan de HDD formateren via de dreambox. Met een USB lukt het niet. Groetjes Rob
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen