zuurtje Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Hallo medesatters ik heb hier een dreambox 7025 met 2 sat tuners op tuner 1 heb ik een disecq rotor geinstalleerd op tuner 2 heb ik een duo lnb mijn probleem is als ik tuner 1 configureer voor disecq 1.2 incl de lengte en breedte graad en tuner 2 voor eenvoudig disecq a/b (astra A - Astra3 krijg ik steeds de melding afstemmen mislukt zet ik tuner 2 op doorgelust dan werkt het wel probeer ik tuner 2 op toneburst A/B werkt het weer niet wat moet ik nu proberen om zowel tuner 1 als 2 werkend te krijgen met de configuratie die ik heb dus rotor (moteck sg2100 ) op tuner 1 en tuner 2 de duo lnb het probleem bij het doorlussen is dat ik niet op een andere gepolariseerde kanaal kan kijken Grt zuurtje ps ik werk met pli maar met ronaldd het zelfde Topfield 4010 - Dreambox 7020 - Dreambox 7025 - 2x Triax 78cm - 1x Triax 88 cm - 1x Visiobigsatellite - alles natuurlijk draaibaar behalve de bigsatellite
zuurtje Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Geplaatst: 17 juli 2008 Hoi probleem opgelost het zat in de duo lnb de coax aansluiting was aan beide kanten niet goed meer maw de binnenkern van de coax werdt niet goed vast geklemt in de lnb daardoor geen goed signaal overdracht thanks to the man who wrote me the mail grt zuurtje Topfield 4010 - Dreambox 7020 - Dreambox 7025 - 2x Triax 78cm - 1x Triax 88 cm - 1x Visiobigsatellite - alles natuurlijk draaibaar behalve de bigsatellite
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen