Freddy Hooge Geplaatst: 22 juli 2008 Geplaatst: 22 juli 2008 Dubbelpech. Afgelopen zaterdag voeding defect, vandaag nieuwe geinstaleerd en nu: Mijn afstandsbediening van de 7025 doet erg vreemd. Hij reageerd niet meer op de knoppen 1, 2, 3, shift, TV en source. Dus ik denk batterijen leeg ( niet dus ) Toen ik er andere batterijen in deed knipperde de Dream toets 2x. Als ik toets 1, 2, 3, shift, TV of source indruk, gebeurd er vanaf dat moment niets meer. Net of de AB vastloopt. Ook 30 uur zonder batterijen had geen effect. Wel vreemd dat na het verwisselen van de batterijen, ik 9, 3 intoets eerst Dream 1x aangaat en dan TV 1x. Telkens als de batterijen er langer dan 5 minuten uithaal begint dit proces opnieuw. Diverse nieuwe batterijen geprobeerd ( die in overige apparatuur wel werken ) maar mocht niet baten. Diverse forums ( ook duitse en van Dream ) afgestruind echter geen oplossing gevonden tot nu toe. Dient hij opnieuw geprogrameerd te worden via een JP1 interface ? Zo ja, wie uit de buurt van Hoogeveen heeft de gelegenheid mijn AB te programeren? Zo nee, wat is dan de oplossing ? Code 993 reeds geprobeerd, en ook setuptoets langer indrukken reageert de AB niet op! b.v.d. voor jullie reakties.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen