arnoldl Geplaatst: 22 juli 2008 Geplaatst: 22 juli 2008 hallo ... ik lees van een aantal gebruikers dat hun ab slechter werk of dat de logitech harmony niet meer werkt. bij mij werkt de harmony (one) nog wel gewoon , echter ik heb een andere ir codes file..zodat ik discrete on/off heb. probeer daarom is bijgevoegd bestand te plaatsen in : /var/tuxbox/config/enigma/resources/ moet eerlijk zeggen dat ik door andere tests met de harmony nog niet heb kunnen testen of nu de discrete on/off ook nog werkt. wie weet helpt het... wel rebooten na plaatsen. grtx , arnold
Gast linuxman Geplaatst: 23 juli 2008 Geplaatst: 23 juli 2008 Bedankt voor dit initiatief! Ik heb dit vanochtend gelijk geprobeerd op mijn DM7000 en het leverde bij mij meer problemen op dan dat het oploste (Harmony 885). Zonder jouw xml file kon ik prima zappen maar werken toetsen als de vcr en video toets en gekleurde toetsen niet meer. Met jouw xml file werkt dat nog steeds niet maar begint ook het zappen raar te doen. Met PLI Iolite totaal geen AB issues. Groetjes, Ronald
hemertje Geplaatst: 23 juli 2008 Geplaatst: 23 juli 2008 met voorgaande iolite en andere images waren er ook "False Repeats" van de AB, deze waren vooral hinderlijk in de satsetup en met zappen in de zenderlijst deze "False Repeats" hebben we proberen te fixen wat voor de OE boxen goed gelukt is, helaas geven nu blijkbaar de oudere CDK boxen problemen wij zijn aan het kijken hoe nu dit aan te passen... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Gast linuxman Geplaatst: 23 juli 2008 Geplaatst: 23 juli 2008 Ok bedankt voor de info! Al had ik met Iolite toch echt geen probleem! Ik zal binnenkort eens even mijn Harmony 885 meenemen naar mijn vader die een 7020 heeft, eens kijken of het euvel zich daar ook voordoet of niet... Groetjes, Ronald
hemertje Geplaatst: 23 juli 2008 Geplaatst: 23 juli 2008 stukje achtergrond informatie: het rc protocol van destijds was afhankelijk van de cpu belasting had je box het druk dan had je ook deze problemen DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
arnoldl Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Geplaatst: 23 juli 2008 jammer dat het niet werkt...was maar een idee'tje. bij mij werkt alles wel goed op mn harmony one.. Wel ff een ander vraagje....vroeger was er een tooltje die je opstarte en de ontvangen rc code weergaf. staat ergens op dit forum enkel die link is dood. ik zoek dat progje...heeft iemand die nog rondslingeren? grtx , arnold
Gast linuxman Geplaatst: 24 juli 2008 Geplaatst: 24 juli 2008 Origineel bericht van: hemertje stukje achtergrond informatie: het rc protocol van destijds was afhankelijk van de cpu belasting had je box het druk dan had je ook deze problemen Ok dat wist ik niet.. Maar hoe kan het dan dat nu de VCR toetsen het bijvoorbeeld helemaal niet meer doen? (de gekleurde toetsen doen het nu opeens wel...).
kwajoep Geplaatst: 24 juli 2008 Geplaatst: 24 juli 2008 Is dit AB probleem met elke DM7000 , of is het maar bij een enkeling ? Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat
Gast linuxman Geplaatst: 25 juli 2008 Geplaatst: 25 juli 2008 Even een kleine update voor wat betreft mijn AB (Harmony 885) problemen op mijn DM7000. Na het opnieuw inleren van de toetsen die problemen gaven is bij mij het probleem in elk geval opgelost! Het is dus nog maar de vraag achteraf gezien of het wel iets te maken had met de upgrade naar Jade. De Harmony AB doet het nu dus ook prima met Jade! Groetjes, Ronald
druup Geplaatst: 25 juli 2008 Geplaatst: 25 juli 2008 Origineel bericht van: kwajoep Is dit AB probleem met elke DM7000 , of is het maar bij een enkeling ? Ik heb een DM7020 met een ONE for All en ook problemen met diverse toetsen. Icm de originele AB no probs! VU+ DUO (VTi 5.1.0)DM500HD (Openpli)Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |
kwajoep Geplaatst: 26 juli 2008 Geplaatst: 26 juli 2008 Zojuist Jade erop gezet en geen problemen met de AB Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen