Dilasso Geplaatst: 24 juli 2008 Geplaatst: 24 juli 2008 LS, Kan ik via DCC Mp3 files naar de Dreambox uploaden om ze te kunnen afspelen met de Mediaplayer van de box, als dat kan in welke map moet ik ze dan zetten? Groet, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
satvet Geplaatst: 24 juli 2008 Geplaatst: 24 juli 2008 Maakt niet uit in welke map, in bestandsmodus en naar toe bladeren en afspelen maar, in de meeste images van de laatste 1- 1,5 jaar dan toch. Bedenk wel dat niet alle mp3's lukken (ik meen dat mp3's met variabele bitrate een probleem zijn). Bij Gemini kun je 2 favoriete mappen maken, kun je daarna snel naar bijv. mnt/cifs/map1/map2/muziek/mp3/ zonder door een ellenlange boomstructuur te moeten bladeren.
Dilasso Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Geplaatst: 24 juli 2008 Dank Satvet ik ga het eens uitproberen. Groet, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen