Ga naar inhoud

[7025]Satellieten opnieuw scannen na installeren nieuwe image met B.A.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

LS,

Als ik met Barry Allen een andere image in mijn DM7025 zet, om uit te proberen worden dan ook de satellieten opnieuw ingescand, of worden die overgenomen uit de vorige image. Dit in verband met de nogal lange tijd wat dat in beslag neemt

Groet,

Dilasso.

Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.

Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld
(Auteur onbekend)

---------------------------------------------------------

Geplaatst:

Geen ervaring met BA, maar als je FlashWizard gebruikt kan deze de instellingen van het actieve image overnemen, inclusief van alles en nog wat.

Heb je binnen enkele minuten een ander image actief. Meestal alleen nog even de NL taal downloaden en klaar.

Geplaatst:

Oeps blush da's waar ook, nooit verder gekomen dan een aankondiging en een zeer vage pré alfa die niemand ooit gezien heeft.

En toen werd het stil in Italië.

Geplaatst:

De backup/restore functie in spelletjes/applicaties werkt prima over images heen. Dan heb je snel dezelfde timers en settings op beide images. Gebruik de optie "alleen etc/enigma2" voor de backup.

Overigens kun je de backup.tar.gz files ook gewoon zelf maken vanuit een telnet sessie, als je bijvoorbeeld alleen maar timers.xml ofzo wil backuppen. Terughalen met de restore functie zorgt ervoor dat hij ze niet overschrijft met de oude info bij het rebooten van Enigma.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen