Dilasso Geplaatst: 30 juli 2008 Auteur Geplaatst: 30 juli 2008 Origineel bericht van: spongebob hoi elbandito: is het mogelijk om je verzameling met ons te delen en eventueel het 25mb-bestandje te posten. Ik ben alleszins geïnteresseerd en misschien nog wel wat anderen met mij. Dat zou ik ook zeer op prijs stellen. Groet, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Dilasso Geplaatst: 30 juli 2008 Auteur Geplaatst: 30 juli 2008 Origineel bericht van: El_Bandito Origineel bericht van: Neptunus Stap voor stap: weet je zeker dat de zendernaam exact overeenkomt de piconnaam succes. Bij een DB7025 hoeft dat niet hoor, als je bijvoorbeeld de image van LT 5th neemt, en je stelt in zoals onderstaand plaatje: Weet iemand waar ik een dergelijk scherm kan vinden in Gemini 6.3 Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
El_Bandito Geplaatst: 30 juli 2008 Geplaatst: 30 juli 2008 Origineel bericht van: spongebob hoi elbandito: is het mogelijk om je verzameling met ons te delen en eventueel het 25mb-bestandje te posten. Ik ben alleszins geïnteresseerd en misschien nog wel wat anderen met mij. Das geen probleem, ik ga even kijken hoe ik dit voor elkaar krijg, een bestand bijvoegen hier van 25 MB zal een beetje teveel van het goed zijn. Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
El_Bandito Geplaatst: 30 juli 2008 Geplaatst: 30 juli 2008 16563 picons > 37 MB Ik laat deze een paar dagen online staan, daarna gaat ie eraf, want dat kan nogal wat dataverkeer opleveren. Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Neptunus Geplaatst: 30 juli 2008 Geplaatst: 30 juli 2008 Thnx mate! Echte klasse! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Neptunus Geplaatst: 30 juli 2008 Geplaatst: 30 juli 2008 Wat een rare namen zitten ertussen, met allemaal nummers enzo, waar verwijst dat naar? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
metoo Geplaatst: 30 juli 2008 Geplaatst: 30 juli 2008 Als je er vreemden bij hebt kun je misschien onderling ruilen, net als voetbalplaatjes en postzegels ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Dilasso Geplaatst: 31 juli 2008 Auteur Geplaatst: 31 juli 2008 Bedankt El_Bandito, ik heb ze binnen gehaald. Groet, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
El_Bandito Geplaatst: 31 juli 2008 Geplaatst: 31 juli 2008 Origineel bericht van: Dilasso Bedankt El_Bandito, ik heb ze binnen gehaald. Groet, Dilasso. Heb je ze nu werkend op je Gemini ? Gemini heeft helaas geen optie voor sat-pos, enkel voor kanalname of reference, en de meeste picons die in mijn bestand zitten zijn voor sat-pos. ------------------------ Als nu nu ook even meldt dat hij de picons binnen heeft, dan haal ik ze van mijn server. Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
El_Bandito Geplaatst: 1 augustus 2008 Geplaatst: 1 augustus 2008 Het bestand heb ik, zoals aangekondigd, verwijderd. Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
hemertje Geplaatst: 4 augustus 2008 Geplaatst: 4 augustus 2008 Origineel bericht van: Neptunus Wat een rare namen zitten ertussen, met allemaal nummers enzo, waar verwijst dat naar? jij verward de oude enigma1 wijze met de nieuwe enigma2 wijze enigma2 verwijst de picons dmv de service referenties van de zender en niet gekoppeld dmv de zendernaam vanaf Pli Jade hebben we dit nu ook in PLi Enigma1 zo aangepast zodat met niet meer afhankelijk is van de zendernamen zoals die wel eens handmatig werden gewijzigd door de zenderlijst bouwers zie ook de PLi Dreambox Wiki mbt piconshttp://www.pli-images.org/modules/wiki/index.php?wakka=E1SoftwareDownloadsPlicons DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen