Gast Eindhovenaar Geplaatst: 30 juli 2008 Geplaatst: 30 juli 2008 Mijn vraag is of het mogelijk is om via de pc/laptop en netwerk programma's op te nemen van de Dreambox 500+ ? En hoe dat dan eventueel in zijn werk gaat.
bartshit Geplaatst: 30 juli 2008 Geplaatst: 30 juli 2008 Origineel bericht van: Eindhovenaar Mijn vraag is of het mogelijk is om via de pc/laptop en netwerk programma's op te nemen van de Dreambox 500+ ? En hoe dat dan eventueel in zijn werk gaat. ga maar eens op zoek naar ngrab. gr Bart Gr Bart.
Gast merlin1 Geplaatst: 30 juli 2008 Geplaatst: 30 juli 2008 gewoon een mount aanmaken en je kunt opnemen op het desbetreffende medium. en met de nieuwe pli zelfs timeschift.
TheMystery Geplaatst: 30 juli 2008 Geplaatst: 30 juli 2008 Origineel bericht van: merlin1 gewoon een mount aanmaken en je kunt opnemen op het desbetreffende medium. en met de nieuwe pli zelfs timeschift. Ik heb een dream 500+ als ik permanente timeshift aanzet kan ik timeshiften, heb hiervoor de blauwe toets ingesteld. nu wil ik eigenlijk niet permament timeshiften maar als ik zo een opname selecteer werk timeshift niet via de blauwe knop, klopt dit? VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI
Gast Eindhovenaar Geplaatst: 30 juli 2008 Geplaatst: 30 juli 2008 Ehmmmm dat klinkt heel leuk. En precies wat ik zoek denk ik. Alleen ben ik nog niet zo thuis in de wereld van dreambox en Linux enz enz. Dus ik heb evt een stap voor stap handleiding nodig met de nodige software
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen