Satfreaked Geplaatst: 3 augustus 2008 Geplaatst: 3 augustus 2008 Hoe kan je een HD ready TV koppelen met een DM800. Klopt het dat je deze moet gebruiken : DVI => HDMI connector. Dat kreeg ik te horen van iemand. Satfreaked.
Pa senior Geplaatst: 3 augustus 2008 Geplaatst: 3 augustus 2008 Ja dat is geen probleem. Mits dat je een goed werkende DM800 hebt.
Satfreaked Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2008 Origineel bericht van: Pa senior Ja dat is geen probleem. Mits dat je een goed werkende DM800 hebt. Zijn er ook niet goed werkende DB800 versie`s ?? Die maat van mij die hem wil woont in Duitsland en ik dacht dat ze daar goedkoper waren in het verleden. Maar moet je er dan een kabel bij kopen of kan hij gelijk op een HD ready tv met bijgeleverde bekabeling van Dreambox zelf. ? Satfreaked.
satsean Geplaatst: 4 augustus 2008 Geplaatst: 4 augustus 2008 Met de bijgeleverde Dvi--Hdmi geen geluid op mijn Medion full hd tv .Ook hier de optie via scart geprobeerd maar zelfs met goldkabels een ruis over het geluid, Beeld overigens zeer goed Moet het mogelijk zijn om via de bijgeleverde kabel ook geluid op mijn Medion tv te krijgen. I dream dream dreaming800 S/C met sundtek Usb stick,8000 2xS /C/T/ Hdd/NasDiverse schotels Draaibaar,Vast en Wave Frontier T90 met Emp16/1 switch Draaibare Deltastar 120 in nieuwstaat met Invertum flens lnb
Gast sjoef Geplaatst: 4 augustus 2008 Geplaatst: 4 augustus 2008 DVI is alleen beeld. Geluid moet je apart via de scart of glas aanbieden aan je TV of versterker.
metoo Geplaatst: 4 augustus 2008 Geplaatst: 4 augustus 2008 De DM800 stuurt het geluid over de bijgeleverde dvi2hdmi kabel. ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen