Ga naar inhoud


Cas2 maakt geen verbinding meer met Diablo light


Aanbevolen berichten

Hoi heren,

op mijn diablo cam light v.2.2 heb ik UW 1.25 geinstaleerd, dit heb ik na het advies van WINWIZ aan WAWA op 19/07 en 20/07/08 gedaan, maar het fonktioneert sbsoluut niet.De cam wordt niet meer door de receiver gezien(golden interstar)

Om naar stealth terug te keren maakt de cam geen verbinding met de Cas(Cas2USB)die ik altijd samen met deze cam heb gebruikt.

heb alle opties geprobeerd maar het wil maar niet luken!!!!!!!

A.U.B hiervoor UW deskundige advies en begeleiding

Mvg, elabbar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik lees ergens anders dat als je 8.3 gebruikt nadat je de klok naar april hebt terug gezet,alles wel werkt.

Ik heb dit niet zelf uitgeprobeert dus een en ander is onder voorbehoud.

Succes

 

Mvrgr

Flodder11

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al langere tijd geen updates meer geladen in mijn Diablo light V2.2 omdat alles (wat zichtbaar zou moeten zijn) eigenlijk prima werkte.

Ik werkte met de stealth, maar gisteren een keer de UW 1.29 geladen. Omdat ik een oudere Cas studio versie had heb ik eerst de 8.5a op de pc gezet en daarna de diablo geladen met mijn Cas 3 plus. Geen enkel probleem.....

Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...