Gast frera Geplaatst: 8 augustus 2008 Geplaatst: 8 augustus 2008 Sinds maandag heb ik DM 800 aangeschaft loopt met image van Gemini 3.70 Na het vast lopen van het toestel,als de toestel van de stekker uithaalt dan verwijnd de settings. en kom op de basis instelling uit en dat is irritant, met de originele software heb ik deze probleem niet. hoe kan dat? volgens mij er zit een bug in gemini 3.70 dat de setting niet weggeschreven worden in flash,en daar door zijn gegevens verliest. weet er iemand daar van af of heb ik deze probleem alleen.
Ome Merde Geplaatst: 8 augustus 2008 Geplaatst: 8 augustus 2008 als je box is opgestart en je hebt hem (wederom) voorzien van settings, reboot hem dan eens. merDe deze ruimte is te huur
Gast djdakman Geplaatst: 8 augustus 2008 Geplaatst: 8 augustus 2008 Origineel bericht van: frera Sinds maandag heb ik DM 800 aangeschaft loopt met image van Gemini 3.70 Na het vast lopen van het toestel,als de toestel van de stekker uithaalt dan verwijnd de settings. en kom op de basis instelling uit en dat is irritant, met de originele software heb ik deze probleem niet. hoe kan dat? volgens mij er zit een bug in gemini 3.70 dat de setting niet weggeschreven worden in flash,en daar door zijn gegevens verliest. weet er iemand daar van af of heb ik deze probleem alleen. Je kunt je settings ook saven dat maakt het wat dragelijker om ze terug te zetten , dat het aan gemini ligt zal zeker niet het geval zijn ......
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen