Gast lucdec Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 Heb dm500+ Wil graag de Olympische spelen volgen via de 6 bbc streams op astra2 Vindt echter die stream kanalen niet terug. Heb al transponder 12441 V 27500 2/3 gescand dream zegt 6 sevices gevonden. Ik klik ok, maar ze staan niet in de complete lijst. Heb al de volledige sat herscand zonder resultaat. Een volledig scan levert mij 708 zenders op. Ik denk dat alles goeduitgericht is, want nooit geen storing op bestaande zenders. Heb dat nu nog nooit meegemaakt Wie helpt ?
mobieltje Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 Origineel bericht van: sattaz > KLIK < Er valt niets te klikken. Grts.
Gast sattaz Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 Origineel bericht van: mobieltje Origineel bericht van: sattaz > KLIK < Er valt niets te klikken. Grts. @mobieltje, Oeps, je hebt helemaal gelijk Ik hebt het inmiddels gewijzigd en nu zou het wel klikbaar moeten zijn Met vriendelijke groeten sattaz
Gast lucdec Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 Bedankt Sattaz, voor de vlugge oplossing mvg lucdec
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen