Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Groet, ik denk dat mijn afstandsbediening voor de dreambox 500s kapot gaat, ik moet nu heel hard drukken en dan reageert ie, weten jullie of dit te maken is, of dat er ook goedkope universele afstandsbedieningen zijn die hierop werken, ik hoop van jullie te horen alvast bedankt.

Geplaatst:

Even zoeken op internet met een zoekmachine en binnen een paar minuten vind je originele nieuwe afstandsbedieningen voor € 15,-

Voor die prijs wil je toch geen imitatie of universele afstandsbeniening hebben.

2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.

Geplaatst:

Het kan ook zijn dat je box te warm wordt. Heb het met mijn 7020 gehad. Box een uur op standby en daarna werkte alles weer goed. Het was toen 25 graden in de kamer en de box staat in een kast. Het kan ook zijn dat de batterijen bijna leeg zijn.

Gr. Cor

DM800SE - DM500HD - Triax 78 cm - Rotor - OpenPli - CCcam

Geplaatst:

Onze dm500 ab (een kleine zwarte) reageert ook steeds slechter. Met name de knoppen die we veel gebruiken zoals pijl omhoog en pijl omlaag. Waarschijnlijk helpt het oppoetsen van de contacten wel. Maar het kopen van een grote ab lijkt me de beste oplossing.

Geplaatst:

Ik heb ook problemen met ab van de dm500s (kleine zilveren) na installatie jade....

De herhaalratio werkt niet goed ?

dm500s

echostar 5020 (160gb

Wavefrontier T90 (1-5-13-19-23,5-28

Geplaatst:
Origineel bericht van: p1ppo
Ik heb ook problemen met ab van de dm500s (kleine zilveren) na installatie jade....
De herhaalratio werkt niet goed ?

is al eerder beantwoord, zie Jade E1 topic

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

• 3 weken later...
Geplaatst:

Bij de L*dl deze week een AB die ook op de DreamBox werkt voor €7,99.

10 in 1 afstandsbediening type 40085/HTFB 85

post-3133-1318259883,2563_thumb.jpg

CU

Lambik

VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen