Ga naar inhoud

[7000S] 4 LNB's en diseq op de Dreambox 7000s

Aanbevolen berichten

Gast henderikus
Geplaatst:

Ik heb een Dreambox 7000S met een Visiosat 80 cm schotel met daarin 2 LNB's voor 13 en 19,2 graden. Ik wil dat wijzigen door er 4 LNB's en een diseq in te zetten. Nu is deze ontvanger redelijk oud en ik vraag me af of mij dit zonder al te grote problemen zal lukken. Omdat ik gelezen heb dat bepaalde diseqs moeilijkheden opleveren bij de Dreambox wil ik ook graag weten welk type ik zou moeten gebruiken. Ik doe dit ondermeer omdat ik waarschijnlijk een vantage 8000s wil kopen maar wil afwachten hoe deze ontvanger zich gaat gedragen maar wil vast profiteren van de 4 in plaats van 2 LNB's.

Wie kan mij raad geven.

Geplaatst:

Geen probleem, heb een wavefrontier met 3 lnb's en wok van 80 cm met een quad waarvan 1 aansluiting via een diseq van de wavefrontier gaat. Weet wel een goede webshop waar je ook goede adviezen krijgt.

Humax 5100

"Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."

Geplaatst:

Ik heb een visiosat met 4 koppen, totaal geen problemen hoor smile

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Gast henderikus
Geplaatst:

Uit de antwoorden begrijp ik dat het geen problemen moet opleveren.

Iedereen bedankt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen