JBnl Geplaatst: 17 augustus 2008 Geplaatst: 17 augustus 2008 Goeiedag, Ik heb hier een 7020 met de laatste gemini. Nu kan ik de dm7020 benaderen via ip en dan krijg ik de web interface van de dreambox. Is het ook mogelijk om rechtstreeks naar een map op de hd te verwijzen ? Waar ik bv data neer kan zetten of halen ? Hoe moet ik dat doen ? groeten,JBnl
Neptunus Geplaatst: 17 augustus 2008 Geplaatst: 17 augustus 2008 Dat gaat met DCC (Dreambox Control Center) of met ieder ander willekeurig FTP programma. Google maar eens op dcc dreambox. succes. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
JBnl Geplaatst: 17 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2008 ik bedoel op afstand. Dus ik wil op afstand inloggen en dan rechtstreeks inloggen op een bepaalde map op de hd. en dan bestanden kunnen copieren/knippen/plakken groeten,JBnl
Gast Shape Geplaatst: 17 augustus 2008 Geplaatst: 17 augustus 2008 Een simlink maken via DCC is de kortste manier naar wat je wil bereiken. Direct inloggen en naar een bepaalde map toegaan, is volgens mij niet mogelijk.
ranico Geplaatst: 17 augustus 2008 Geplaatst: 17 augustus 2008 Origineel bericht van: JBnl ik bedoel op afstand. Dus ik wil op afstand inloggen en dan rechtstreeks inloggen op een bepaalde map op de hd. en dan bestanden kunnen copieren/knippen/plakken Ik doe dit zo: Netwerkverbinding maken op je PC (vb. Op computer, rechterknop klikken) Station: Een vrijstaande drive letter kiezen. Map: \\ip address db\Harddisk _________________________ DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)Synology DS214+
Gast Sjaaky Geplaatst: 17 augustus 2008 Geplaatst: 17 augustus 2008 Idd, als je samba installeert krijg je de harde schijf van de dreambox in de netwerk omgeving van windows te zien.
JBnl Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2008 ik heb de oplossing: Gewoon op afstand in IE ftp:\\IP-dreambox dan kom je er ook gewoon in. groeten,JBnl
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen