Ambilight Geplaatst: 18 augustus 2008 Geplaatst: 18 augustus 2008 hallo met bert ik kan niks downloaden met de dream 500 licht de PLI server er uit of zo ?? netwerk is verder goed want ik heb pli er nieuw op gezet weet weet raad
Roodkapke Geplaatst: 18 augustus 2008 Geplaatst: 18 augustus 2008 Factory reset na installatie uitgevoerd ? Zo ja, nieuwste software.xml al op je box gedowned? De servers draaien gewoon, dus die mag je uitsluiten. Sukses, PLinux member
Ambilight Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2008 hallo waar kan ik de Factory reset van de pli jade vinden want ik kant nog steeds niks downloaden van software this wel bijzonder haaa ik heb het opgelost het zat hem puur in de instelling van mijn netwerk de nameserver moest die zijn van kpn 195.121.1.34 en die van de router niet dat was probleem draait nou als een tied bedankt voor de moeite groetjes bert
hemertje Geplaatst: 18 augustus 2008 Geplaatst: 18 augustus 2008 hoe weet je dat je netwerk goed is? omschrijf je situatie en instellingen thuis eens via router? dhcp aan in je netwerk? of vast ip adres? DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen