Gast BMW850 Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 Als ik een DVD film heb gedownload van een Torrent site en die film met FTP naar de externe harddisk verstuur en later ga afspelen, krijg ik een tikkend geluid uit mijn luidsprekers. Het tikkend geluid wordt erger als bv. de filmmuziek luider gaat spelen. Ook is de audio uitgang aan de zachte kant van deze DVD player, de volume knop van mijn voorversterker staat aardig ver open, dat is niet het geval met het afspelen van MP3 muziek. Dit is een leuke optie die DVD speler op de DM800 nu hoef ik de DVD film niet meer te branden op DVD, nu nog een oplossing voor het geluid. Zijn er meer DM800 gebruikers die ook hetzelfde tikkend geluid hebben op de scart / RCA uitgang van de DM800? • Samsung Hard disks 3,5 inch SATA -SpinPoint F1 (1.000 GB) • Behuizingen extern eSATA - Xcraft 360 (USB-B 2.0, eSATA) Rudy
Henksat Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 Ter info: Ik download ook weleens een film, gaat naar interne SATA HDD, afspelen geeft geen tikkende geluiden. Bovenstaande overigens via HDMI naar TV, en via glas naar versterker. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gast BMW850 Geplaatst: 28 augustus 2008 Geplaatst: 28 augustus 2008 Origineel bericht van: Henksat Ter info: Ik download ook weleens een film, gaat naar interne SATA HDD, afspelen geeft geen tikkende geluiden. Bovenstaande overigens via HDMI naar TV, en via glas naar versterker. Hallo Henksat, Kun jij of iemand anders de analoge uitgang eens voor mij proberen met een DVD in .ts formaat, en op de HDD afspelen in combinatie met de Dreambox 800. Ben benieuwd of er meer gebruikers zijn die ook hetzelfde tikkend geluid hebben op de scart / RCA uitgang van de DM800 Rudy
Gast BMW850 Geplaatst: 28 augustus 2008 Geplaatst: 28 augustus 2008 Origineel bericht van: BMW850 Origineel bericht van: Henksat Ter info: Ik download ook weleens een film, gaat naar interne SATA HDD, afspelen geeft geen tikkende geluiden. Bovenstaande overigens via HDMI naar TV, en via glas naar versterker. Hallo Henksat, Kun jij of iemand anders de analoge uitgang eens voor mij proberen met een DVD in .ts formaat, en op de HDD afspelen in combinatie met de Dreambox 800. Ben benieuwd of er meer gebruikers zijn die ook hetzelfde tikkend geluid hebben op de scart / RCA uitgang van de DM800 Rudy Heb het nu ook geprobeerd met de DVI/HDMI kabel naar de TV en ook daar het tikkende geluid over de speakers van de TV, als de film muziek luider gaat spelen kun je het nog beter horen. Ik hoop dat er een paar mensen zijn die het ook even willen testen, gewoon een DVD film (.ts dus geen iso) via FTP naar de HDD van de Dreambox sturen, natuurlijk wel eerst de DVD player installeren vanuit het menu. Rudy
Gast BMW850 Geplaatst: 29 augustus 2008 Geplaatst: 29 augustus 2008 Origineel bericht van: BMW850 Origineel bericht van: BMW850 Origineel bericht van: Henksat Ter info: Ik download ook weleens een film, gaat naar interne SATA HDD, afspelen geeft geen tikkende geluiden. Bovenstaande overigens via HDMI naar TV, en via glas naar versterker. Hallo Henksat, Kun jij of iemand anders de analoge uitgang eens voor mij proberen met een DVD in .ts formaat, en op de HDD afspelen in combinatie met de Dreambox 800. Ben benieuwd of er meer gebruikers zijn die ook hetzelfde tikkend geluid hebben op de scart / RCA uitgang van de DM800 Rudy Heb het nu ook geprobeerd met de DVI/HDMI kabel naar de TV en ook daar het tikkende geluid over de speakers van de TV, als de film muziek luider gaat spelen kun je het nog beter horen. Ik hoop dat er een paar mensen zijn die het ook even willen testen, gewoon een DVD film (.ts dus geen iso) via FTP naar de HDD van de Dreambox sturen, natuurlijk wel eerst de DVD player installeren vanuit het menu. Rudy Please, anders moet ik het zoeken in een aarding probleem van de DM800 Rudy
hemertje Geplaatst: 29 augustus 2008 Geplaatst: 29 augustus 2008 wat als je dat bestand afspeelt op je PC? misschien klipt je versterker wel omdat ie ver openstaat met een zacht opgenomen geluid DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Gast BMW850 Geplaatst: 29 augustus 2008 Geplaatst: 29 augustus 2008 Origineel bericht van: hemertje wat als je dat bestand afspeelt op je PC? misschien klipt je versterker wel omdat ie ver openstaat met een zacht opgenomen geluid Als ik het bestand afspeel vanaf de computer is het geluid oke. Nog een nieuwtje, de Moteck als die draait en de accu voorversterker (Fettle) staat half open krijg ik ook telkens een tik van een halve seconde totdat de Moteck gestopt is daarna is het over. Graag zou ik willen of iemand een DVD wil afspelen vanaf de HDD, als 2 a 3 personen dat even voor mij willen testen en die personen hebben hetzelfde probleem dan weet ik eerst genoeg. Vrg, Rudy
Gast BMW850 Geplaatst: 30 augustus 2008 Geplaatst: 30 augustus 2008 Er zijn blijkbaar weinig mensen met een harddisk extern of intern in combinatie met de Dreambox 800 dit dit even voor mij willen testen. Jammer Rudy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen