Nuci Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 Hallo, Tijdens de getime-de opnames met een 600 (gemini erin) start de dreambox ook het geluid (via externe boxjes), bij mijn andere boxen doet hij dat niet. Is redelijk vervelend als je 's nachts een film opneemt Ik kan nergens een optie vinden om dit uit te zetten. Heeft iemand hier ideeen over? thnx DM800, moteck, 500GB Fujitsu 4200RPM
Nuci Geplaatst: 10 september 2008 Auteur Geplaatst: 10 september 2008 nog niemand een idee? DM800, moteck, 500GB Fujitsu 4200RPM
rai Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 Ik denk dat je geen reactie krijgt, omdat niemand snapt hoe je dit dan aangesloten hebt. Zijn de speaker direct op de Dreambox aangesloten dan? ALs de DM gaat opnemen, dan staat de DM gewoon aan alsof je normaal zit te kijken. Du sja, dan gaat er beeld en geluid nar de SCART plug.
Gast Sjaaky Geplaatst: 12 september 2008 Geplaatst: 12 september 2008 Dat heb ik op mijn dm500 ook. Als de dreambox op standby staat, is er geen beeld en geluid op de uitgangen. Maar als hij in standby gaat opnemen, komt er wel beeld en geluid op de uitgangen. Op dat moment is het lampje aan de voorzijde rood. Maar als ik hem uit standby haal mislukt de opname. Je kan aan dit soort merken dat enigma1 voor de dm7000 gemaakt is. Op de dm70x0 werk het wel goed omdat opnames gebruik maken van demux1 en demux0 gebruikt wordt voor de signalen naar buiten. Denk dat de beste oplossing is om gewoon je boxjes uit te zetten .
Nuci Geplaatst: 15 september 2008 Auteur Geplaatst: 15 september 2008 Origineel bericht van: rai Ik denk dat je geen reactie krijgt, omdat niemand snapt hoe je dit dan aangesloten hebt. De boxen gaan via een basbox naar de tulp ingangen van de dreambox DM800, moteck, 500GB Fujitsu 4200RPM
Nuci Geplaatst: 15 september 2008 Auteur Geplaatst: 15 september 2008 Origineel bericht van: Sjaaky Dat heb ik op mijn dm500 ook. Als de dreambox op standby staat, is er geen beeld en geluid op de uitgangen. Maar als hij in standby gaat opnemen, komt er wel beeld en geluid op de uitgangen. Op dat moment is het lampje aan de voorzijde rood. Maar als ik hem uit standby haal mislukt de opname. Je kan aan dit soort merken dat enigma1 voor de dm7000 gemaakt is. Op de dm70x0 werk het wel goed omdat opnames gebruik maken van demux1 en demux0 gebruikt wordt voor de signalen naar buiten. Denk dat de beste oplossing is om gewoon je boxjes uit te zetten . Op zich is dat uitzetten geen probleem, maar dat ga je natuurlijk een keer vergeten...Met als resultaat enige irritatie als je 's nachts wakker wordt door je opname! Heeft iedereen met een dreambox 500 en 600 hier last van dan? DM800, moteck, 500GB Fujitsu 4200RPM
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen