Ga naar inhoud


Eerste prijs laserTV bekend


grunnsat

Aanbevolen berichten


  • Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Littlesat
Wat kost de 42", want dat vind ik groot zat ;-)



die komt er eerst niet, althans niet van mitsubishi, dacht dat later dit jaar eerst nog de 73" op de markt kwam.

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: fatfreddy
Dan laten ze wel een grote markt links liggen.



Volgens het Cligendael Instituut wordt van elke 3 dingen die er verkocht worden in de wereld, 1 in de VS verkocht. Dus is dat nog steeds met stip de grootste consumentenmarkt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben wel met je eens dat dat de grootste markt is maar om Europa nu helemaal links te laten liggen is weer een andere zaak. Nu maar hopen dat er andere kapers op de kust zijn die hier dan de markt gaan bestoken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740
Weet je wat, we stoppen hier in Europa uberhaupt met wat voor handel dan ook. We gaan weer in onze blote kont rond een kampvuur zitten. Alleen Amerika is nog interessant voor bedrijven.

Zou best kunnen kloppen voor niet-massaproducten. Zou wel verklaren waarom wij altijd 10 jaar achterlopen: pas zodra 100% zeker is dat er een grote markt voor product X is komt het hier op de markt.

Ik vraag me af of er nog kleinere modellen komen of dat de techniek dat niet goed mogelijk maakt, net als bij plasma.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...