Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo mensen,

Wie kan mij uitleggen hoe ik een hdd in de DM800 kan inbouwen?

Zijn er ook schijven die niet herkend worden, zo ja... welke kan ik dan het beste nemen?

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*

Geplaatst:

Gewoon aan beginnen Marcel, niet moeilijk, wel een gefriemel.

Deksel eraf halen, houder van HDD eruit halen, HDD erop maken, SATA kabel los maken van (binnenkant) achterkant, achterin HDD steken, houder terugplaatsen.

Dat laatste past precies, effe voorzichtig zijn.

Ik heb al meerdere merken geplaatst in die dingen, nog geen weigeraars tegengekomen. Lawaai maken de meeste 2.5" HDD`s niet.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Ok, zal morgen nog een kijken.

Ik had hem gisteren opengeschroeft maar ik zag er even geen logica in.

Nogmaals bedankt Henk wink

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

Geplaatst:

Marcel, volg deze link vanaf Blz. 43 een exacte beschrijving.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:
Origineel bericht van: Henksat
Marcel, volg deze link vanaf Blz. 43 een exacte beschrijving.

Ok, maar hoe kom ik aan die grote zwarte stekker die op blz. 48 op de hdd wordt aangesloten?

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

Geplaatst:
Origineel bericht van: Spiderman1974

Ok, maar hoe kom ik aan die grote zwarte stekker die op blz. 48 op de hdd wordt aangesloten?

Marcel,

Die grote stekker zit er al in, maar die zit op het achterpaneel voor de externe SATA aansluiting. Die moet je eraf trekken en gebruiken voor een interne SATA aansluiting. De externe aansluiting ben je dan kwijt ja.

Member of the PLi team

Geplaatst:

Hallo Henk,

Ik heb de hardeschijf in de DM800 geplaatst en als je eenmaal door het hoe het moet dan is het een makkie.

Bedankt voor het advies wink

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

Geplaatst:

Als ik nu een DM800 koop, waar moet ik dan op letten dat ik een goede koop en geen heet wordende crash box??

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Als ik nu een DM800 koop, waar moet ik dan op letten dat ik een goede koop en geen heet wordende crash box??

Sorry daar durf ik echt geen uitspraak over te doen, maar als ik het goed heb kun je ze aan het serie nr. herkenen maar welke reeks dat is weet ik niet.

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

Geplaatst:

Ik vraag me af wat dit met het inbouwen van een HDD te maken heeft.

Ron
Geplaatst:
Origineel bericht van: Toxic[Q
]

Ik vraag me af wat dit met het inbouwen van een HDD te maken heeft.

Ron

Is het niet beter de harddisk buiten de box te laten, er is toch en externe aansluitmogelijkheid, niet?

Dan beperkt je de warmte ontwikkeling.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:
Origineel bericht van: Neptunus

Is het niet beter de harddisk buiten de box te laten, er is toch en externe aansluitmogelijkheid, niet?

Dan beperkt je de warmte ontwikkeling.

Nee, ben ik het niet mee eens.
Ik heb al ruim 3 maanden een 800 met interne HDD, en deze loopt goed. Het apparaat is er voor gemaakt, en mocht ie er tóch door naar de kl*te gaan, dan zal ie dat hoogstwaarschijnlijk binnen de garantieperiode doen. En dan mag de leverancier het oplossen.

Net als je een nieuwe auto koopt en je mag er niet alles mee doen wat normaal wél mogelijk is, zou te zot voor woorden zijn.

Maar On Topic, ik vindt mij box niks te warm worden.

Member of the PLi team

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.