Loui (K) Geplaatst: 10 september 2008 Geplaatst: 10 september 2008 Werkt de AC3 Dolby Digital uitgang bij de Dreambox7000s Ik heb een toslink kabel gehaalt en aangesloten maar ik krijg er geen geluid uit mijn dvd speler.
tritium Geplaatst: 10 september 2008 Geplaatst: 10 september 2008 begrijp ik hieruit dat je je dvd speler hebt aangesloten op de dreambox?
Loui (K) Geplaatst: 10 september 2008 Auteur Geplaatst: 10 september 2008 Origineel bericht van: tritium begrijp ik hieruit dat je je dvd speler hebt aangesloten op de dreambox? Nee andersom De dreambox op een dvdspeler/tuner met 4 boxen en een subwoofer daar zit achterop ook een ac3 aansluiting op.Maar ik ben bang dat dit dus ook een uitgang is.Ik heb namelijk geen beschrijving meer van deze DVD speler.
Satdorus Geplaatst: 10 september 2008 Geplaatst: 10 september 2008 Je moet de AC3 uitgang wel aktiveren in PLi. In andere images zal dat wel niet anders zijn denk ik. Heb je dat gedaan?
Henksat Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 Origineel bericht van: Satdorus Je moet de AC3 uitgang wel aktiveren in PLi. Activeren? Je kunt aangeven dat, indien aanwezig, het geluid in AC3 moet worden weergegeven, je hebt dan alléén geluid via optisch uit. Normaal geluid werkt altijd via optisch uit, hier hoef je niks voor in te stellen. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
©TheMenk© Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 Heel aannemelijk dat de DVD ook optisch UIT is. Heb je nergens specs van je DVD-speler kunnen vinden op het net. Of heb je geen ander setje(versterker) om even te testen! Gr TheMenk
JackieX Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 Origineel bericht van: ©TheMenk© Heel aannemelijk dat de DVD ook optisch UIT is. Heb je nergens specs van je DVD-speler kunnen vinden op het net. Of heb je geen ander setje(versterker) om even te testen! Gr TheMenk Je kan het zien door bij de DVD speler een stukje papier voor de aansluiting te houden. (niet met het oog)Is dit rood, dan is het een uitgang. Zie je niks, is het een ingang. DM8000 DM800 en PLi gek
Loui (K) Geplaatst: 11 september 2008 Auteur Geplaatst: 11 september 2008 Origineel bericht van: ©TheMenk© Heel aannemelijk dat de DVD ook optisch UIT is. Heb je nergens specs van je DVD-speler kunnen vinden op het net. Of heb je geen ander setje(versterker) om even te testen! Gr TheMenk Je hebt gelijk dit was ook het probleem uitgang met een uitgang verbinden geeft nog steeds geen geluid.
Satdorus Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 Origineel bericht van: Henksat Origineel bericht van: Satdorus Je moet de AC3 uitgang wel aktiveren in PLi. Activeren? Je kunt aangeven dat, indien aanwezig, het geluid in AC3 moet worden weergegeven, je hebt dan alléén geluid via optisch uit. Normaal geluid werkt altijd via optisch uit, hier hoef je niks voor in te stellen. Je hebt gelijk, mijn beschrijving is niet helder. Ik bedoelde dat je een vinkje moet zetten als je AC3 wilt. Maar dat weet jij beter als geen ander als Pli-man.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen