Ga naar inhoud


Gratis kijken dit weekend naar Eredivsie live voetbal


rolandroland

Aanbevolen berichten

In de brief van KPN staat dat het kanaal open gaat. Bedoelen ze daarmee dat mensen ook zonder abonnement daarnaar kunnen kijken? Geen $ (dollar) teken vooraf het kanaal nummer?

 

Ook in HEERENVEEN

kijkt u dit seizoen Live Eredivisie

voetbal met Eredivisie Live!

 

Kijk in het weekend van 12, 13 en 14 september gratis Eredivisie Voetbal en beleef de start van het nieuwe voetbalseizoen live mee!

 

Beste heer/mevrouw,

Op 29 augustus 2008 is het nieuwe Eredivisie voetbalseizoen gestart. Wordt PSV weer kampioen? Of gaat AZ eindelijk weer eens met de kampioensschaal naar huis? Één ding is zeker: het wordt vast heel spannend!

Om de start van het nieuwe seizoen te vieren hebben we een fantastisch aanbod. Op 12, 13 en 14 september ___ w.orde.ILde...2J:r:e.divisje_Live voetbalkanalen van Digjtenn~np-en.gez.et. U kunt dit heL~we.e.ke.od_gr.atiuhtJ wedstrijden kijken.

Wat denkt u van Feyenoord tegen Ajax, op zondag 21 september? Of kijkt u liever naar AZ? Die spelen op zaterdag 20 september tegen PSV. Via de voetbalkanalen op Digitenne kunt u het allemaal bekijken.

Wilt u gaan kijken in het weekend van 12 t/m 14 september? Dan hoeft u helemaal niets te doen.

De voetbalkanalen worden automatisch zichtbaar. Heel gemakkelijk. En wilt 1I dit voetbalgevoel iedere week ervaren? Bestel dan meteen het voetbalpakket, het kost maar { 10,- per maand (eerste maand gratis).

Ga naar www.kpn.com/voetbal of vul de antwoordkaart in en stuur het vandaag nog terug!

Wilt u er zeker van zijn dat u volgend weekend al kunt genieten van live voetbal? Bel dan snel 0900-0244 (€ 0,10 p/min).

Gaat u op 12, 13 en 14 september voetbal kijken? Veel kijkplezier!

 

* dit document is gescand, spellingsfouten voorbehouden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Origineel bericht van: julius
hebben jullie inmiddels al beeld?


NEE; ik kan niet zien, wel gecodeerd en ik ben geen abonnee van Digitenne....

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...