Gast janneke47 Geplaatst: 16 september 2008 Geplaatst: 16 september 2008 Wie kan mij opweg helpen om een nieuwe image in de dreambox 800 te plaatsen. Ik heb dit geprobeerd met dreamup maar krijg geen verbinding, zowel via nulmodemkabel als lan. Ik ben ook in het bezit van een dreambox 500 en 7000 en met deze boxen heb ik geen problemen met het laden van een image via dreamup. Ik hoop dat er iemand is die mij een beetje opweg kan helpen Alvast bedankt Janneke
Littlesat Geplaatst: 16 september 2008 Geplaatst: 16 september 2008 De stopmode-webinterface procedure al geprobeerd??? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Ome Merde Geplaatst: 16 september 2008 Geplaatst: 16 september 2008 http://www.dream-multimedia-tv.de/dm800/eng_browser.php deze ruimte is te huur
Gast janneke47 Geplaatst: 16 september 2008 Geplaatst: 16 september 2008 Nee had ik nog niet geprobeerd, maar nu dus wel en het is gelukt. Heel erg bedankt voor deze tip. groeten Janneke
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen