Ga naar inhoud

[DM800 & DM7025] Ronaldd image: 21 september/6 oktober

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb geen idee wat er met de server was waar ronaldd.nl op staat.

Maandag of dinsdag maak ik de missende updates in order. Ik heb het druk gehad en dit weekend heb ik het ook nog druk.

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

• Reacties 181
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: Ronaldd

Maandag of dinsdag maak ik de missende updates in order. Ik heb het druk gehad en dit weekend heb ik het ook nog druk.

Dat zou mooi zijn :D
Zou het probleem niet ook kunnen zitten in de beschikbare ruimte in de flash? Zoals anderen eerder schreven is die van mij ook behoorlijk vol. Hoe vol hoort hij te zijn bij een 'schone' Ronaldd installatie?

Keep firing, Assholes!

Geplaatst:
Origineel bericht van: satfly

Dat zou mooi zijn :D
Zou het probleem niet ook kunnen zitten in de beschikbare ruimte in de flash? Zoals anderen eerder schreven is die van mij ook behoorlijk vol. Hoe vol hoort hij te zijn bij een 'schone' Ronaldd installatie?

Het steeds dezelfde updates downloaden kan bij mij niets te maken hebben met een volle flash. In de flash staat een lean versie van oozoon en de rest staat op een 8GB CF kaart die bij lange na niet vol is.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Geplaatst:
Origineel bericht van: Golfdiesel

Het steeds dezelfde updates downloaden kan bij mij niets te maken hebben met een volle flash. In de flash staat een lean versie van oozoon en de rest staat op een 8GB CF kaart die bij lange na niet vol is.

De flash is niet vol, maar de update mist een bestand. De oplossing:
Origineel bericht van: BushWhacker

Omdat de update de nieuwste versie van libxml2 mist, heb ik die gedownloaded vanaf http://dreamboxupdate.com/opendreambox/1.5/dm7025/experimental/libxml2_2.6.32-r3_mipsel.ipk en deze geinstalleerd.

DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013)

DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)

Geplaatst:

In plaats van een update voor deze image, maak ik een nieuwe image. Dan kan het flash ook niet meer vol zijn (als je flashed en niet update) Dat duurt een paar dagen lager er zit nl. een crash in recente enigma.

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Geplaatst:
Citaat:
In plaats van een update voor deze image, maak ik een nieuwe image. Dan kan het flash ook niet meer vol zijn (als je flashed en niet update)...

Ronald

liggut nou aan jou of liggut nu aan mij?
Geplaatst:
De crashes zijn eruit. Ik laat ze nog paar dagen proef draaien en dan gaan ze online.

Ronald

Zal wel aan mij liggen

VU+ Duo2 - PrismCube

Geplaatst:

Is de nieuwe binnenkort online?

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen