Ga naar inhoud

[ DM800 ] Hoe Sat4all in de rss reader krijgen?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

onderstaande code opnemen in feeds.xml :

Code:
<feed>		<name>[NL] SAT: SAT4ALL.com nieuws</name>		<url>http://www.sat4all.com/forums/cache/rss1.xml</url>	</feed>	<feed>		<name>[NL] SAT: SAT4ALL.com Dreambox</name>		<url>http://www.sat4all.com/forums/cache/rss27.xml</url>	</feed>	<feed>		<name>[NL] SAT: SAT4ALL.com feeds</name>		<url>http://www.sat4all.com/forums/cache/rss10.xml</url>	</feed>

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

Dus de RSS feeds werken nu ook weer op een DM7000? f alleen op Enigma 2 images? Heb ik ergens een posting gemist? Want ik weet dat na de overgang naar de nieuwe forum software, de RSS feeds voorlopig op erg lage prio stonden om weer werkend te maken. Als het op een 7000 nu ook weer werkt, zou dit heel fijn zijn.

Geplaatst:

ik durf het je niet te zeggen. de genoemde feed-url's werken op een 7025, dat kan ik met 100% zekerheid zeggen inmiddels, weliswaar wat verstierd maar het is te lezen. of het op enigma1 ook werkt durf ik je niet te zeggen, dat zou je echt even moeten testen.

de feed-fix staat nog steeds op de todo lijst smile

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

Helaas ome Merde het werkt niet op de 7020.Wel de onderwerpen maar als je die aan klikt komt er alleen,geplaats door,te staan.

Heb het laatsts al gelezen dat het bij jullie op de lijst staat en hoop dat het dan weer goed werkt.Bedankt voor de links,staan die er in ieder geval al weer in.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Geplaatst:
Origineel bericht van: rommelaar
Helaas ome Merde het werkt niet op de 7020.Wel de onderwerpen maar als je die aan klikt komt er alleen,geplaats door,te staan.
Heb het laatsts al gelezen dat het bij jullie op de lijst staat en hoop dat het dan weer goed werkt.Bedankt voor de links,staan die er in ieder geval al weer in.

Het ging hier ook over de DM800 en DM7025, dit verschillen idd van de DM7020.

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*

Geplaatst:

Ja begreep ik spider maar ome Merde kon daar geen antwoord op geven of het ook op de 7020 werkte.Vandaar het berichtje.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Geplaatst:
Origineel bericht van: rommelaar
Ja begreep ik spider maar ome Merde kon daar geen antwoord op geven of het ook op de 7020 werkte.Vandaar het berichtje.

Ah ok, dan had ik het verkeerd begrepen.
Suc6

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*

Geplaatst:

dan is er dus nog niets veranderd. ik blijf het vreemd vinden dat het min of meer wel te lezen is op een 7025 en op een 800 en op de enigma1 dozen niet ... heel apart

merDe

deze ruimte is te huur

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen