Ga naar inhoud

Werkt interne reader met NewCS 1.62?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik lees op verschillende sites dat NewCS 1.6 ondersteuning biedt voor de interne kaartlezer van DM800. Echter krijg ik dit maar niet werkend.

Kan iemand bevestigen dat de interne kaartlezer van dm800 werkt met NewCS. Zo ja, hoe moet ik het dan configureren?

gr. Emree

Geplaatst:
Origineel bericht van: emree
Ik lees op verschillende sites dat NewCS 1.6 ondersteuning biedt voor de interne kaartlezer van DM800. Echter krijg ik dit maar niet werkend.
Kan iemand bevestigen dat de interne kaartlezer van dm800 werkt met NewCS. Zo ja, hoe moet ik het dan configureren?
gr. Emree

Waarom gebruik je de NewCS 1.6, neem de CCcam 2.09 en zonder de config file in te stellen werkt de interne kaartlezen voor b.v. Canal+
Deze softcam is gewoon via het menu te downloaden.

Grts
Geplaatst:

van cccam weet ik inderdaad dat het werkt, maar heb meer aan newcs. Mijn voorkeur gaat niet uit naar CCcam.

Als NewCS ook werkt dan wil ik die gebruiken.

Geplaatst:

Mij lukt het ook nog niet Newcs aan de praat te krijgen, en ik wil ook geen CCcam meer. Iemand al een oplossing voor de 800?

2 * DM800 HD SE, 3 * AZbox (Elite, Premium+ en ME)

1 * 88CM met 4 LNB's en 1 * T90 met 10 LNB's

Geplaatst:

googelen is leuk, maar dan moet je alles nog zelf uitzoeken, zeker of het werkt met de DM800. Ervaringen zijn moeilijk te googelen.

2 * DM800 HD SE, 3 * AZbox (Elite, Premium+ en ME)

1 * 88CM met 4 LNB's en 1 * T90 met 10 LNB's

Geplaatst:

Google'en is het leuke eraan. dan vind je overal als antwoord dat het moet werken. Als je de changelogs leest dan moet vanaf 1.60 support zijn voor interne cardreader dm800.

Ik krijg het alleen niet werkend. Ik krijg constant error opening device of al in gebruik, terwijl ik niks heb draaien.

Als iemand het wel werkend heeft, zou ik graag willen weten hoe ik het ook werkend kan krijgen.

Geplaatst:

Config was toch niet helemaal goed.

Verwijzing naar juist device doet wonderen. Er is maar een sci0 beschikbaar en in mijn config stond sci1.

Klinkt heel logisch, maar ging voor het eerst spelen met NewCS.

Irdeto2 (gamma) kaart werkt ook goed in de interne cardreader.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen