Gast dreambox dm500s Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Ik ben hier nieuw en ik vind het heel erg leuk dat er zo'n forum bestaat want de meeste zijn duits en of andere taal. Ik heb nu ongeveer twee weken een dreambox dm500s en ik wil heel erg veel dingen ermee kunnen doen alleen weet ik niet hoe het moet ik ben ook ongeveer twee weken aan het googelen om te kijken of ik wat vind maar ik heb niets gevonden zouden jullie mij een paar tips geven die mij helpen om dingen (leuke) te kunnen doen en in ieder geval zou ik willen weten hoe je een skin moet toevoegen aan dreambox als jullie mij dat kunnen laten zien en met welke programma dan zou ik heel erg blij zijn sorry voor typ fouten ik schrijf het effe snel onder lestijd als julie mij kunnen helpen dan zou ik heel erg blij zijn
Ome Merde Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 je bent summier met het geven van informatie. voor zover ik het kan lezen wil je een andere skin installeren. e.e.a hangt af van het gebruikte image wat er geïnstalleerd is. ik begrijp ook wel dat alle begin moeilijk is, wellicht is het handig voor jezelf op een rijtje te zetten wat je er mee wilt. hobbiën of tv kijken. als je er mee wilt hobbiën (zoals velen hier) dan zal je veel moeten lezen. wil je alleen tv kijken en stabiliteit, installeer een recent image (Pli Jade, Gemini 4.50, etc.). skins installeer je dan vervolgens rechtstreeks via internet mits je box is verbonden is aan het internet middels routerje ofzo. als je niet vies bent van Engels leesvoer zou je dit eens door kunnen nemen, geheid dat je er iets van opsteekt. succes! en bij vragen, schroom ze niet te vragen nadat je eerst hier hebt geklikt. merDe deze ruimte is te huur
Gast dreambox dm500s Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Dank je voor je reactie alleen ik heb de vorige keer een image proberen te zetten op mijn dreambox maar het lukte niet en wou hij niet meer rebooten. Nou wil ik een image eropzetten zoals hier boven staat van pli ofzo maar ik weet niet welke programma ik daarvoor nodig heb en is het een nederlandse image maakt niet zo veel uit alleen is het hadiger. En start mijn dreambox ook weer opnieuw of gaat het weer fout ?
Ome Merde Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 zoals in mijn eerste link beschreven staat heb je daarvoor dreamup nodig. die vind je hier merDe deze ruimte is te huur
Gast dreambox dm500s Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 die heb ik al alleen werkt het niet met internet want ik wil hem sturen vanaf internet met router naar de dreambox ik heb dcc gevonden ik weet niet of dat veilig is??
rommelaar Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Als je weet hoe je het met dreamup moet doen is het gerust veilig hoor.Ik heb je een pm gestuurd. Anders kan je ook even http://manuals.***geen-reclame***.com/images/dreamup/dreamup.pdf kijken daar staat het precies beschreven wat je moet doen. succes Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Gast dreambox dm500s Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 ik weet niet hoe het moet omdat ik geen verbinding kan krijgen met de dreamup wel met dcc en als ik ga beginnen met lezen raak ik helemaal in de war want de ene keer moet de dreambox aan en de andere keer uit ik zou heel graag duidelijk uitleg willen in stappen zodat ik geen problemen ermee krijg ik zou heel graag pli erop willen zetten de laatse versie maar ik weett niet waar ik hem kan downl;oaden
Ome Merde Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Pli images haal je bij de maker : www.pli-images.org merDe deze ruimte is te huur
Gast dreambox dm500s Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 is er geen andere programma waarmee ik dat kan behalve dreamup
rommelaar Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Doe het maar met dreamup zoals ome Merde schrijft dan doe je het veilg.Wel de image nemen voor de dm500. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
mobieltje Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Dreamup v1.3.3.2 en uitleg heb je ook al. Van Ome Merde Gewoon doen stap voor stap, het is tenslotte een hobby. Succes. Grts.
Gast dreambox dm500s Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Volgens mij begrijpen jullie mij niet ik wil heel graag de pli image op mijn dreambox zetten ik heb 2 weken lopen zoeken wat ik kan doen em hoe ik het moet doen nu heb ik jullie steun en wil ik de dreamup gebruiken alleen hij maakt geen connection hij zit hem niet maar de andere programmas zoals de dcc die zit hem wel nou wil ik op een eenvoudige manier een nieuwe image erop zetten zonder dat er een probleem komt
Ome Merde Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 gebruik je wel een seriële nulmodemkabel ? merDe deze ruimte is te huur
allez l'om Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 heb je wel de goede volgorde gedaan? -box van de stroom -nullmodemkabel aansluiten aan pc en dreambox -dreamup starten, juiste compoort kiezen -in dreamup op connect drukken -stroom weer op de box zetten dan moet ie connecten. Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Gast dreambox dm500s Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Nee ik gebruik geen nulmodemkabel ik doe het met netwerk en router ertussen is nodig als je een image erop wil zetten dan koop ik hem morgen wel
Aanbevolen berichten