rommelaar Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 ja moet met nul modem kabel op seriele poort.Je zal zien dan doet hij het wel. succes Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Gast dreambox dm500s Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 gaat het dan fout want de vorige keer wou hij niet meer opstraten en bleef hij bij zwart beeld alleen had ik het met internet gedaan
hemertje Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 gewoon via LAN met de 'root.cramfs' methode flashen snel en veilig succes... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
rommelaar Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Daar help je die jongen wel mee hemertje. Hij schrijft dat hij een beginner is. Schrijf dan even stap voor stap voor hem op wat hij moet doen. Dan help je hem. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
hemertje Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Origineel bericht van: rommelaar Daar help je die jongen wel mee hemertje. Hij schrijft dat hij een beginner is. Schrijf dan even stap voor stap voor hem op wat hij moet doen. Dan help je hem. ook beginners kunnen gewoon de zoekfunctie toch gebruiken als men aangeeft hoe wat uit te voeren of te gebruiken zeker als het hier iedere week een keer neer geschreven wordt het lijkt wel of iedereen tegenwoordig verlangt dat het van a tot z uitgekauwd wordt herhaald zonder er zelf enige moeiete voor te doen DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Gast dreambox dm500s Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Ik heb het weer foutgedaan ik heb het geprobeert met flash wizard pro maar hij wil niet meer opstarten en geeft geen enkele signaal ook niet vanaf het internet ik ben heel erg verdrietig het is mij nu voor de tweede keer gebeurt en moet ik hem weer naar de winkleverkoper gaan zodat hij hem gaat maken hebben jullie mischien tips ik wil zo graag een image erop hebben alleen is het zo moeilijk
Cobus R Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Het is helemaal niet moeilijk als je maar goed leest zelfs in het boekje staat nog wat je moet doen ? maar heb jij wel een 500s en geen 500+ want deze laaste is anders benaderbaar als de gewone 500. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
rommelaar Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Er zijn hierboven genoeg tips gegeven maar jij weet het allemaal veel beter en gaat toch je eigen gang. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
allez l'om Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Als je nou eens gewoon een nullmodemkabel gaat halen en doet wat hier wordt gezegd dan kun je niks fout doen, maar als je eigenwijs bent dan lukt het natuurlijk nooit. En moeilijk is het al helemaal niet. Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Ron Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Ik ga dit topic dicht gooien. Er wordt door vraagsteller niets gedaan met de antwoorden, dus dan lost hij het verder zelf maar op. Ron
Aanbevolen berichten