Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik ondervindt problemen op 23 oost (astra 3) waarvan ik geen hoogte krijg. Misschien dat iemand een idee heeft waar dit aan kan liggen.

Ik gebruik een dubbele kop (CanalDigitaal 19/23) waarbij ik op de 19 oost gewoon beeld heb en op 23 oost alleen FTA zenders, de overige doen het gewoon niet. Ik krijg op deze sateliet geen lock en Sync

Als ik een signaalmeting doe en met transponders ga kloten krijg ik op een gegeven moment lock en Sync maar het lijkt alsof de DB dit niet opslaat. Overigens, op moment dat ik bovenstaande doe, heb ik alsnog geen beeld maar dit zal ongetwijfeld met elkaar in verband staan.

Is er iemand met soorgelijke ervaring of heeft er iemand een oplossing?

bedankt!

greetz...

As'n joe niks te daun hebn, dou dat den nait bie ons.

500 + 7000 + 7020 = a lot of fun

Geplaatst:

Hoe kan je dan free to air zenders wel hebben als je geen lock krijgt,dan zal de box toch helemaal geen kanalen in laden?Of begrijp ik je verkeerd Rob?

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Geplaatst:

Domme vraag misschien maar je hebt toch niet het vtje bij alleen free to air aan staan he?

Blijf het wel vreemd vinden dat je zonder lock toch kanalen in je lijst krijgt.

Heb je ook al eens een kant en klare settinglijst geprobeert van bv Pet?En krijg je dan ook geen beeld op de kanalen van CD?

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Geplaatst:
Origineel bericht van: robbieuutgrunn
Hallo allemaal,

Ik ondervindt problemen op 23 oost (astra 3) waarvan ik geen hoogte krijg. Misschien dat iemand een idee heeft waar dit aan kan liggen.

Ik gebruik een dubbele kop (CanalDigitaal 19/23) waarbij ik op de 19 oost gewoon beeld heb en op 23 oost alleen FTA zenders, de overige doen het gewoon niet. Ik krijg op deze sateliet geen lock en Sync

Als ik een signaalmeting doe en met transponders ga kloten krijg ik op een gegeven moment lock en Sync maar het lijkt alsof de DB dit niet opslaat. Overigens, op moment dat ik bovenstaande doe, heb ik alsnog geen beeld maar dit zal ongetwijfeld met elkaar in verband staan.

Is er iemand met soorgelijke ervaring of heeft er iemand een oplossing?

bedankt!

greetz...

Zet de satellietconfiguratie eens op toneburst.

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen