Gast p.grootveld Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Hoi ben al dagen bezig kan het niet vinden als ik een pakketje wil ftp-en dan loopt hij vast en krijg ik de melding "FTP component not ready" tegelijk crasht m'n dm7025+ ik heb ook Cccam (voor prive gebruik natuurlijk) maar die instellingen kan ik wel doen via dcc ik weet het niet meer....iemand ideen? mijn DM is via mijn router aangesloten op m'n netwerk Patrick
©TheMenk© Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Probeer eens: in de map waar het DCC.exe staat de ini file te verwijderen en dan Dcc opnieuw instellen. of In Expert menu (Dcc) autoconfig uitzetten en vervolgens kiezen voor de optie 7025 Enigma 2 check anders ook even je firewall suc6 gr TheMenk
Gast p.grootveld Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Ik heb het allebij geprobeerd maar helaas wat betreft de firewall ik heb dus als uitzondering DCC toegevoegd en ook poort 80. Helaas...
©TheMenk© Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Tja en gewoon ftp-en met bv filezilla of een ander willekeurig ftp client. Van mij part ftp://root:wachtwoord@ipvanjedreambox vanuit je iexplore/firefox werkt dat wel?? Zoja dan zou ik adviseren DCC opnieuw te downloaden en te installeren op je PC. gr TheMenk
Gast p.grootveld Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 ja maar helaas dat gaat ook niet ik wilde een nieuw image ftp-en ik eb het nu via m'n dreambox gedaan dus knopje vasthouden icm harde reset en dan via m'n browser een nieuw image geupload dat gaat dan weer wel werkt dat anders ?? Is wel jammer want ik wilde ook samba erop zetten zodat ik een netwerk drive van de dreambox heb. Patrick
©TheMenk© Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 Ik denk dat het opnieuw flashen van je box het beste is in dit geval. Ik neem aan dat je geen mulitboot heb en alleen een image in de flash. Kortom gewoon even opnieuw flashen. Waarschijnlijk werkt het dan weer. suc6 ermee
Gast p.grootveld Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 Ja heb m zojuist opnieuw geflasht en daarin zat ook al samba alles ingesteld klaar ik weet alleen nog niet of ik grote bestanden kan ftp'n dat probeer ik een andere keer wel uit hij is nu bezet ...soap's....vrouwen.... Een ieder geval bedankt voor de moeite, Patrick
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen