Spiderman1974 Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Hallo, Ik kan eigenlijk nergens een duidelijk antwoord vinden m.b.t welke formaten films je op de DM800 kunt afspelen? DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
Erik Slagter Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Origineel bericht van: Spiderman1974 Ik kan eigenlijk nergens een duidelijk antwoord vinden m.b.t welke formaten films je op de DM800 kunt afspelen? MPEG transport streams met h264/mpeg4-avc video of MPEG 1 video of MPEG 2 video en MPEG 1 layer 1-2-3 ("mp1", "mp2", "mp3") audio of MPEG aac audio. MPEG program streams met MPEG 1 of MPEG 2 video met MPEG 1 layer 1-2 ("mp1", "mp2") audio. Misschien dat sommige andere combinaties van bovenstaande ook werken, maar dat is niet standaard. Maar wat jij volgens mij wilt weten (99% zeker, lol) is of je DivX kunt afspelen. DivX is een uitgeklede mpeg4-vc in avi, en nee, die staat niet in bovenstaande lijstje en wordt dus niet afgespeeld. Quicktime werkt heel misschien wel, maar dan wel met h264/mpeg4-avc codec, geen sorensen of andere enge dingen. DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen