mikey Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Hallo, ik heb PLI jade draaien op mijn DM 800. Nu is het zo dat de klok 2 uur en een kwartier voor loopt, hij staat netjes op amsterdam time. Daardoor kloppen de programma's niet meer in de EPG, iemand hier een oplossing voor?? is de tijd handmatig in te stellen?? VU+Duo OpenPLi® 500GiG HDD
hemertje Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 het besturingssysteem neemt de tijd over van de transponder waar mee je de box opstart en als die verkeerd staat kan je deze problemen krijgen DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
rongogo Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 Het beste is je box altijd met zender bvn op te starten, die is het correctste van alles volgens mijn mening. grtz RGG
mikey Geplaatst: 25 september 2008 Auteur Geplaatst: 25 september 2008 Nou bedankt heren, heb de box inderdaad met BVN opnieuw opgestart en nu staat de tijd weer correct helemaal goed dus. VU+Duo OpenPLi® 500GiG HDD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen