boekkie Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Origineel bericht van: Neptunus Wie laat nou in godsnaam zijn kat op een dreambox slapen? Mischien iemand die,van katten houdt. groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
boekkie Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Origineel bericht van: Henksat De enige kat die ik ken was nogal plat, nadat ie onder mijn voorwiel had gezeten. Heb wel eens een kat door de wielbak gehad,harde klappen,maar de kat,liep naderhand gewoon verder,kat of (poesje) hebben 9 levens groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
Fiene56 Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Die kat gewoon helemaal kaal scheren, dan is dit soort probleem opgelost. Nu alleen het gezeik nog zien te stoppen. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Lambik61 Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 of je neemt een kale poes! Favoriet bij de mannen. CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
Neptunus Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Origineel bericht van: boekkie Origineel bericht van: Neptunus Wie laat nou in godsnaam zijn kat op een dreambox slapen? Mischien iemand die,van katten houdt. Ik hou zielsveel van mijn huisdier, in mijn geval een hond maar houden van is toch geen reden om het dier op zo´n apparaat te laten liggen? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen