Ga naar inhoud

[800] met HDMI vreemde flitsen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na lang wachten heb ik eindelijk mn dreambox 800 binnen gekregen, na het aansluiten vernam ik direct al bij het opstarten rare flitsen en verspringingen.

Toch maar geprobeerd om PLI erop te zetten, alles werkt, behalve het beeld blijft flikkeren, welke resolutie of verversing ik ook probeer.

Scart beeld is wel goed. Het is wel een iets ouder TV (hij heeft maar 1 HDMI aansluiting, misschien een soort eerste generatie?)

Ik zal eerdaags een andere TV proberen, of kan iemand me bij voorbaat vertellen wat dit is, of moet ik hem maar weer terug sturen?

Hier het voorbeeld door middel van een youtube filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=Gf2J9_SCtJE

Geplaatst:

Die groene kleur zie je vaak bij PC's als de monitorkabel niet goed genoeg aangeduwd is (of de pinnen in de kabel of de PC/monitor-connector niet lang genoeg zijn).

Ik zou zeker eens een andere HDMI-kabel proberen voordat ik 'm terugstuurde.

DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-T
Qnap NAS TS-210 Canal Digitaal & Digitenne
Wavefrontier T55 / Triax 88
met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411

Geplaatst:

Dat is iets van de tv zelf, geeft aan welke ingang gebruikt wordt.

Geplaatst:

zojuist aangesloten aan een andere TV, geen probleem, dus het is óf het kabeltje óf de TV...

Geplaatst:

het originele kabel of een ander kort kabeltje werkt helaas niet, dus dreambox en kabel zijn uitgesloten volgens mij...

JVC probleempje ?

Geplaatst:

Hetzelfde effect had ik ook met mijn dm800 en orginele hdmi kabel wat erbij geleverd was op mijn Samsung LCD.

Heb een andere hdmi kabel gebruikt van betere kwaliteit en het probleem was opgelost.

Geplaatst:
Origineel bericht van: M4RTiN
het originele kabel of een ander kort kabeltje werkt helaas niet, dus dreambox en kabel zijn uitgesloten volgens mij...

JVC probleempje ?

Nou jou JVC dan. Want mijn JVC werkt prima. Mijn tv is zo te zien wel een stuk nieuwer.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen