Ga naar inhoud

lt5 sp2 speelt geen .mpg maar gemini wel....?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op mijn 800 heb ik standaard de LT5 draaien gezien ik de mediacenter optie zo te gek vind! Echter ik krijg er geen mpg files op afgespeeld. Nu heb ik de gemini op de usb gezet en hier ook geprobeert: de gemini speelt bijna alles files af, dus ook mijn MPG!. Is dit nu een driver probleem, of wat kan ik doen op de MPG ook op de LT te laten spelen?

Alvast bedankT!

Vu duo2 met pli

Geplaatst:

De VLC player op het LT image instaleren misschien , dus buiten het LT gebeuren om die extra erbij zetten .......

Geplaatst:
Origineel bericht van: djdakman
De VLC player op het LT image instaleren misschien , dus buiten het LT gebeuren om die extra erbij zetten .......

Kun je die VLC player ook gebruiken voor files op de interne HD?

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Nee dat gaat niet volgens mij , nog niet geprobeerd eigenlijk .

Zal eens kijken , maar vanaf de pc gaat perfect veel beter en sneller dan dat LT streamproggie .

Groet DJ

Geplaatst:

Ik neem aan de hdd op je pc , je moet op de pc ook de vlc player opstarten daar bij instellingen -voeg interface toe -webinterface , dan de VLC player op je DB met als ip dat van je pc uiteraard , dan moet het lopen .

Suc6 DJ

post-22988-1318259926,8286_thumb.jpg

post-22988-1318259926,8655_thumb.jpg

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen