Gast SkidzRulez Geplaatst: 30 september 2008 Geplaatst: 30 september 2008 Net 4 dagen de DM800 in huis en nu al best tevreden, als de bugs er een beetje uit zijn kon dit best een leuk doosje worden Qua beeld heb ik alleen twee kleine puntjes: Na het inschakelen vanochtend vanuit een shutdown had de vrouw een paarse waas over het beeld. Het beeld zelf klopte, alleen er lag dus een waas over. De reciever in standby zetten en weer wakker schudden was genoeg om weer normaal beeld te krijgen. En als de uitzending uit word gefade naar zwart of je zapped dan blijft een artefact van het vorige beeld in donkergrijs achter op het scherm... Zijn er anderen die dit probleem ook hebben (gehad) ? Ik draai Gemini 3.8, en hang via DVI => HDMI aan een Sharp Aquos LCD. Cheers, Ton
max247 Geplaatst: 30 september 2008 Geplaatst: 30 september 2008 Lijkt op problemen met de hdmi kabel. Is de kabel misschien beschadigd?
vlaamse Geplaatst: 30 september 2008 Geplaatst: 30 september 2008 Nee ,is hier soms ook zo. ligt niet aan kabel want heb er een nieuwe aan hangen van 90 euro dus dat zal het hem niet zijn, denk ik.
Gast Deevie Geplaatst: 30 september 2008 Geplaatst: 30 september 2008 Ik heb dit ook al één keer gehad. Gewoon de HDMI eens uitgetrokken en daarna was het beeld terug ok. Misschien een protocolfoutje in de dreambox?
pendragon1 Geplaatst: 30 september 2008 Geplaatst: 30 september 2008 Ik heb dit ook al een keer gehad. Inderdaad was het uit/aan zetten de oplossing. Wat ik ook wel eens heb bij 1 van mijn DM800 boxen is dat ik een tik geluid heb bij het aanzetten van de box. Na een minuutje is dit weg. Een volgende keer heb ik dat helemaal niet. Het zit echt in de hdmi aansluiting, want als ik hem verwijder van de TV is het tikken weg, dus het ligt niet aan de TV. Op de andere box heb ik dat nooit. Maar goed, dat terzijde 1x DM900 en 1xDM800
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen