Gast boma Geplaatst: 9 oktober 2008 Geplaatst: 9 oktober 2008 hI Heb je al eens geprobeerd met de software te her instaleren gr boma
Gait33 Geplaatst: 11 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 11 oktober 2008 Origineel bericht van: boma hI Heb je al eens geprobeerd met de software te her instaleren gr boma Ja dat heb ik gedaan, maar geen resultaat Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )
5620_gek Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Origineel bericht van: ome to Heb je ook de 2 condensatoren vervangen op het mb ? Ome to mag ik u danken voor de foto van de elco`s op het mb. Ik had ook een raar iets met de 5620. Zodra ik met vlc een stream naar mijn pc had lopen liep mijn ber op van 0 naar 1024 etc.. En met de bij behorende blokken in het beeld. Dus dacht ik heee zodra ik iets meer van de 5620 verg (vlc stream naar de pc) zakt de spanning bij de tuner teveel in en heb ik problemen. Het rare was wel dat de snr en de agc gelijk bleef en alleen de ber opliep. Ik heb de 2 elco`s op het mb vervangen en de 5620 loopt weer als een zonnetje .. mvg 5620_gek
Gast Cobus R Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Daar heb je het voor hoor daar zijn deze forums ook voor.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen