Neptunus Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Kan iedereen nou eens ophouden met dat HDMI gezeur!!! Er zit een converter bij EN DIE GEEFT GEEN SIGNAALVERLIES!! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast sattaz Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 [offtopic] Origineel bericht van: Neptunus Kan iedereen nou eens ophouden met dat HDMI gezeur!!! Er zit een converter bij EN DIE GEEFT GEEN SIGNAALVERLIES!! @Neptunus, In plaats van iedereen kun je denk ik beter de naam van kjonker1 vermelden. Dat is de enige die in dit topic bedenkingen omtrent HDMI heeft geopperd. Daarnaast lijkt mij een reactie gericht aan kjonker1 van toepassing en niet een reactie die gericht is aan sattaz [/offtopic] Met vriendelijke groeten sattaz
Neptunus Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Origineel bericht van: sattaz [offtopic] Origineel bericht van: Neptunus Kan iedereen nou eens ophouden met dat HDMI gezeur!!! Er zit een converter bij EN DIE GEEFT GEEN SIGNAALVERLIES!! @Neptunus, In plaats van iedereen kun je denk ik beter de naam van kjonker1 vermelden. Dat is de enige die in dit topic bedenkingen omtrent HDMI heeft geopperd. Daarnaast lijkt mij een reactie gericht aan kjonker1 van toepassing en niet een reactie die gericht is aan sattaz [/offtopic] Met vriendelijke groeten sattaz Er staat toch niet @Sattaz bij? Ik snap niet dat je je voelt aangesproken. Ik was het gewoon even zat steeds weer dat gezeur over de HDMI aansluiting te lezen want die bezwaren komen steeds weer terug, geuit door diverse gebruikers terwijl toch meerdere keren is uitgelegd dat er een verloop wordt bijgeleverd die geen signaalverlies geeft. Thats all. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
kjonker1 Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Als dit al gezeur was dat weet ik het niet meer? Het was alleen een opmerking,dat zo dure ontvanger het niet standaard aan board heeft. Leek mij wel een terechte opmerking. Mijn ontvangers zijn: 1x Vu Ultimo
Littlesat Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Kan er nog niet eens een automatische omschakelende voeding in, zodat je die 230/110 V schakelaar niet nodig hebt??? En dat voor deze prijs en tijd een aparaat wat je kunt opblazen als die schakelaar verkeert gezet wordt in Europe. Echt deze schakelaar is uit de tijd... Vreemd... Ook ben ik bang dat deze alleskunnen behoorlijk geprijsd is... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
jubke Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 er zijn ook landen waar 110V gebruikt word.
Gast pieterg Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Origineel bericht van: Littlesat Kan er nog niet eens een automatische omschakelende voeding in, zodat je die 230/110 V schakelaar niet nodig hebt??? de meeste apparaten werken tegenwoordig inderdaad op 110-250V, maar het is niet zo dat de voeding dan 'omschakelt' ofzo. Dus waarschijnlijk kan je met een schakelaar een hoger rendement halen op 230V. (minder warmte enzo, wie wil dat nu niet)
hobsat Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Origineel bericht van: kjonker1 Als dit al gezeur was dat weet ik het niet meer? Het was alleen een opmerking,dat zo dure ontvanger het niet standaard aan board heeft. Leek mij wel een terechte opmerking. Ons lijkt het dus niet terecht, want het is al ik weet niet al hoelang bekent op dit forum(en elders) dat DMM geen licentie krijgt op een linux ontvanger en daar heeft de prijs dus totaal niets mee te maken. GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
Littlesat Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Als een voeding geschikt is voor 110V - 250V dan schakelt er wel degelijk iets om... met een speciale diode schakeling.... Jammer dat dit er niet in zit. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast pieterg Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Origineel bericht van: Littlesat Als een voeding geschikt is voor 110V - 250V dan schakelt er wel degelijk iets om... met een speciale diode schakeling.... Jammer dat dit er niet in zit. ach, hoe vaak ben jij van plan je 8000 mee te nemen naar de USA? Koop je er toch gewoon eentje voor hier, en eentje voor daar
Gast xarxar2 Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Origineel bericht van: Neptunus Kan iedereen nou eens ophouden met dat HDMI gezeur!!! Er zit een converter bij EN DIE GEEFT GEEN SIGNAALVERLIES!! Hoe gaat zo'n converter om met de HDMI 1.3 standaard? HDMI 1.3 lost onder andere het lipsync probleem op door de ingebakken auto lip-sync.
Gast pieterg Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Origineel bericht van: xarxar2 HDMI 1.3 lost onder andere het lipsync probleem op door de ingebakken auto lip-sync. nee, 1.3 biedt de mogelijkheid om de audio delay automatisch in te stellen, met informatie die uit de brondata moet komen. Op de sat wordt dergelijke info niet meegestuurd, dus zal je er ook weinig aan hebben.
blakkie Geplaatst: 6 oktober 2008 Geplaatst: 6 oktober 2008 Hallo allemaal, FF een vraagje over de komende DM8000, Ik ben nl een newbie in audio Deze heeft dus een DVI ipv HDMI, er zit een converter bij, ik kan hem dus gewoon in de hdmi aansluiting van mijn panasonic zetten. Maar ik heb begrepen (googelen) dat dvi geen geluid meestuurt betekent dit dat ik ook een audio kabel naar de tv moet aansluiten Don't kill the messenger, wees aardig tegen newbies Groet blakkie Groet blakkie DM600PVR (standby),DreamBox 8000HD, Visiosat Big bisat 6 Quads
Gast KeesP Geplaatst: 6 oktober 2008 Geplaatst: 6 oktober 2008 Ik zie dat de 2 tuners geen doorlusmogelijkheid ( in/out) meer heeft. Hoe kan je ze dan allebei gebruiken?
DeBeek Geplaatst: 6 oktober 2008 Geplaatst: 6 oktober 2008 Origineel bericht van: KeesP Ik zie dat de 2 tuners geen doorlusmogelijkheid ( in/out) meer heeft. Hoe kan je ze dan allebei gebruiken? Twin of Quad lnb voor het geval je er 2 extra instopt..
Aanbevolen berichten