lookie Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 Mijn 7025 opstarten duurt wel langer dan 2 min en die draait ook op Enigma2. Dank trouwens Dream-on voor het artikel. Kunnen we er in ieder geval wat lectuur op naslaan. Ennuh.. voor -Wim- staat gelijk het antwoord op zijn vraag (pag 3 rechts onderaan). DM7000s, DM7025 (320GB, quad lnb) & DM8000 (1TB, Multytenne twin). Newnigma2 images. Samsung 65".
Gast xarxar2 Geplaatst: 30 november 2008 Geplaatst: 30 november 2008 Origineel bericht van: -Wim- Misschien een domme vraag maar ik heb niet alle tientallen paginas van alle DM8000 draadjes nagelezen: Als je in de DM8000 een Blueray speler/brander stopt, kan je die dan aan de praat krijgen? Volgens mij ondersteund LINUX nog geen BLURAY. Maar er is hoop: Citaat: Een team van Doom9-hackers werkt op dit moment aan speciale blu-ray-afspeelsoftware voor Linux. Deze software kiest voor een andere aanpak dan SlySoft: in plaats van het kraken van de encryptie wordt er gewerkt aan een BD+ Virtual Machine die zich gedraagt als een officiële blu-ray-speler. De uitdaging is deze virtuele machine zo te bouwen dat een blu-ray-schijfje niet ziet dat hij op onofficiële software wordt afgespeeld.
Gast H@nsie Geplaatst: 30 november 2008 Geplaatst: 30 november 2008 Origineel bericht van: xarxar2 Volgens mij ondersteund LINUX nog geen BLURAY. Maar er is hoop: Volgensmij wel, al geruime tijd. Zij het voor data en ongecodeerde video bestanden. Maar ik denk dat het afspelen van DRM-gecodeerde-films misschien (nog) wat moeite geeft?
Maxzz Geplaatst: 30 november 2008 Geplaatst: 30 november 2008 Bedankt voor deze upload. ik moet er nog even rustig voor gaan zitten om 'm goed te lezen, maar het feit dat de box een score van 97,2% krijgt zegt wel genoeg denk ik. ik denk zeker dat deze box het waar gaat maken, net als de 7000 ook gedaan heeft. Groeten Maxzz ------------- Vu Duo met Pli 1 Bisat schotel met 4xlnb en 1 Big Sat met 7xlnb
Gast xarxar2 Geplaatst: 30 november 2008 Geplaatst: 30 november 2008 Origineel bericht van: H@nsie Origineel bericht van: xarxar2 Volgens mij ondersteund LINUX nog geen BLURAY. Maar er is hoop: Volgensmij wel, al geruime tijd. Zij het voor data en ongecodeerde video bestanden. Maar ik denk dat het afspelen van DRM-gecodeerde-films misschien (nog) wat moeite geeft? Als je alles download zal het wel kunnen, maar het afspelen van commerciële Blu ray schijfjes is nog niet mogelijk.
Aanbevolen berichten