Ga naar inhoud

[DM8000] Foto's van de DM8000HD DVD

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn 7025 opstarten duurt wel langer dan 2 min en die draait ook op Enigma2. Dank trouwens Dream-on voor het artikel. Kunnen we er in ieder geval wat lectuur op naslaan.

Ennuh.. voor -Wim- staat gelijk het antwoord op zijn vraag (pag 3 rechts onderaan).

DM7000s, DM7025 (320GB, quad lnb) & DM8000 (1TB, Multytenne twin). Newnigma2 images. Samsung 65".

• Reacties 170
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
Origineel bericht van: -Wim-
Misschien een domme vraag maar ik heb niet alle tientallen paginas van alle DM8000 draadjes nagelezen: Als je in de DM8000 een Blueray speler/brander stopt, kan je die dan aan de praat krijgen?

Volgens mij ondersteund LINUX nog geen BLURAY. Maar er is hoop:

Citaat:
Een team van Doom9-hackers werkt op dit moment aan speciale blu-ray-afspeelsoftware voor Linux. Deze software kiest voor een andere aanpak dan SlySoft: in plaats van het kraken van de encryptie wordt er gewerkt aan een BD+ Virtual Machine die zich gedraagt als een officiële blu-ray-speler. De uitdaging is deze virtuele machine zo te bouwen dat een blu-ray-schijfje niet ziet dat hij op onofficiële software wordt afgespeeld.
Geplaatst:
Origineel bericht van: xarxar2

Volgensmij wel, al geruime tijd.
Zij het voor data en ongecodeerde video bestanden.
Maar ik denk dat het afspelen van DRM-gecodeerde-films misschien (nog) wat moeite geeft?
Geplaatst:

Bedankt voor deze upload. ik moet er nog even rustig voor gaan zitten om 'm goed te lezen, maar het feit dat de box een score van 97,2% krijgt zegt wel genoeg denk ik.

ik denk zeker dat deze box het waar gaat maken, net als de 7000 ook gedaan heeft.

Groeten Maxzz

-------------

Vu Duo met Pli

1 Bisat schotel met 4xlnb en 1 Big Sat met 7xlnb

Geplaatst:
Origineel bericht van: H@nsie
Origineel bericht van: xarxar2

Volgensmij wel, al geruime tijd.
Zij het voor data en ongecodeerde video bestanden.
Maar ik denk dat het afspelen van DRM-gecodeerde-films misschien (nog) wat moeite geeft?

Als je alles download zal het wel kunnen, maar het afspelen van commerciële Blu ray schijfjes is nog niet mogelijk.
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.