Ga naar inhoud

[Enigma2] PLi® Jade Final Images Suite 20081001 Rev.5635

Aanbevolen berichten

Gast Double Jack
Geplaatst:

Kan PLi Jade image met canal digitaal kaartje omgaan?

bedankt en groet, Marcel

• Reacties 188
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Vrijwel alle images behalve de originele Dream images kunnen dat.

Dus ook PLi Jade kan prima met een Canal Digitaal kaart overweg.

Je moet alleen even in het downloads menu een Softcam als CCcam downloaden.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Geplaatst:
Origineel bericht van: renzie
ik heb de ipkginstaller pluginn geinstalleerd met de bedoeling om Barry Allen te installeren. waar in het menu kom ik de ipkg installer tegen om de opdracht te geven om BA welke ik in de var/temp heb geplaatst te installeren?

renzie

Kan niemand mij vertellen waar in het menu ik de door mij geinstalleeerde pluginn kan vinden waarmee ik Barry Allen kan installeren?

Renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:

Veel eenvoudiger in Ronaldd;

Menu / Applicaties / Downloaden(groene knop) / Plugins / Barry Allen.

Gaat allemaal vanzelluf wink

VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /

Geplaatst:

Mijn laatste reactie slaat helemaal nergens op; dacht dat ik in het Ronaldd draadje zat.

Ik denk teveel - hik - op met sinterklazarus ofzow en dan toch nog even forum lezen. sick

Is nu net of ik de Pli afkraak, is dus niet zo.

Niets dan lof voor het Pli-team!

Gaat in Pli precies zo eenvoudig, alleen downloaden heet dan Installeren.

VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /

Geplaatst:

Barry allen komt in Pli niet als pluginn voor. ik wil hem handmatig installeren via var/temp.

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:
Barry allen komt in Pli niet als pluginn voor. ik wil hem handmatig installeren via var/temp.
renzie

Ik heb Barry Allen 4.6.25 en 4.6.30 diverse keren geinstalleerd met OoZooN-CVS-lean of Gemini2-390 in de flash, installeer ik daarna pli-enigma2-jade-dm800-20081001-5635 op de USB stick werkt deze wel maar alleen in de RGB mode, bij het wijzigen van deze video instelling van RGB naar iets anders krijg ik de melding: kan directory /proc/stb/avs/0 niet vinden en crasht de box.

Grts.
  • 3 maanden later...
Geplaatst:
ik heb de ipkginstaller pluginn geinstalleerd met de bedoeling om Barry Allen te installeren. waar in het menu kom ik de ipkg installer tegen om de opdracht te geven om BA welke ik in de var/temp heb geplaatst te installeren?

renzie

Kan niemand mij vertellen waar in het menu ik de door mij geinstalleeerde pluginn kan vinden waarmee ik Barry Allen kan installeren?

Renzie

Heb dezelfde vraag: waar is de ipkg install plugin te vinden?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen