Gast Royke79 Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Alle updates in packages etc. welke DMM elke dag uitvoerd zijn deze ook telkens via softwareupdate te downloaden of alleen gemaakte PLI packages?
Rytec Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 In LT had je een plugin "Weather information". Deze zou ik ook graag zien. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
mobieltje Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Origineel bericht van: Rytec In LT had je een plugin "Weather information". Deze zou ik ook graag zien. Als ik me niet vergis kan dit: LT op je Dreambox zetten. Plugin via download ophalen naar je dreambox, maar voor dat je op ja klikt om hem te installeren, de plugin (ipk) via DCC uit de directory /tmp/ halen. Grts.
Gast pieterg Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Origineel bericht van: Royke79 Alle updates in packages etc. welke DMM elke dag uitvoerd zijn deze ook telkens via softwareupdate te downloaden of alleen gemaakte PLI packages? nee, niet automatisch, want dan zou je immers een dmm image krijgen, en geen PLi image. We mergen echter wel op gezette tijden de dmm wijzigingen in onze code.
Rytec Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Origineel bericht van: mobieltje Origineel bericht van: Rytec In LT had je een plugin "Weather information". Deze zou ik ook graag zien. Als ik me niet vergis kan dit: LT op je Dreambox zetten. Plugin via download ophalen naar je dreambox, maar voor dat je op ja klikt om hem te installeren, de plugin (ipk) via DCC uit de directory /tmp/ halen. Grts. Dat is een hele goede tip! Maar die weather information zit al in de image verwerkt als je LT erop zet. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
Gast Strandbal Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Zit er in de Pli ook mooie HD skins ? zoals die in de nieuwe Gemini ? Goed werk weer voor de rest !
osdebos Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Origineel bericht van: Sjaaky Om ac3 te krijgen moet je liba52 deinstalleren. Deze library down-mixed ac3 naar stereo zodat het ook op boxen werkt waar geen optische kabel op aangesloten is. liba52 gedeinstalleerd maar er is niets veranderd. Moet ik verder nog iets doen? DM 800 + 7000 + 500S + 500C
hemertje Geplaatst: 3 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2008 Origineel bericht van: Strandbal Zit er in de Pli ook mooie HD skins ? zoals die in de nieuwe Gemini ? Goed werk weer voor de rest ! nog niet maar je kan ze natuurlijk ook zelf ff installeren, niemand je die tegenhoudt DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Gast Strandbal Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 hoi staan die gewoon onder de downloads?
hemertje Geplaatst: 3 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2008 Origineel bericht van: Strandbal hoi staan die gewoon onder de downloads? nee want dan hoefde je ze niet handmatig te installeren DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
metoo Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 werkt weer fantastisch ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Gast Shape Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 PLI blijft bij mij steeds hangen in de boot. Ben nog wat opties aan het uitvissen, maar tot dusverre niet veel resultaat....
antonlamers Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 De image is klasse. Alleen ik krijg de netcaster weer niet ana het draaien. Die in ronaldd zit werkt wel, is dit soms een andere netcaster versie? Ik heb het idee dat de onderkant v/d klok wordt "afgesneden" voor de rest is alles goed. VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
mobieltje Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Origineel bericht van: Shape PLI blijft bij mij steeds hangen in de boot. Ben nog wat opties aan het uitvissen, maar tot dusverre niet veel resultaat.... Ik heb dat met de vorige versie ook wel eens gehad als ik de image er in had gezet met de stop functie. Met deze final versie heb ik geen problemen, werkt perfect. Zet de image er eens in met DreamUP v1.3.3.2 Grts
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen