Gast Shape Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Als ik Ned 1 wil opnemen, dan kan ik nog beperkt naar andere zenders kijken (op dezelfde transponder) Via de zenderlijst kan ik dan zien welke ik dan wel kan bekijken en welke niet. Zenders die ik niet kan bekijken, worden dan grijs in de lijst weergegeven. Bij het opnemen van Ned 1, kan ik nog alleen Ned 2 en 3 bekijken, film 1.1 & 1.2 en NGC ! Tuner is een Alps BSBE2 Iemand een idee waar dit aan ligt? Ergens een instelling verkeerd?
Gast djdakman Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Wat dacht je er van dat het geen twintuner is , zou het daar mee te maken hebben dan .....
Gast Shape Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Origineel bericht van: djdakman Wat dacht je er van dat het geen twintuner is , zou het daar mee te maken hebben dan ..... DB800 (zo ook de 7020) kan meerdere zenderns opnemen en meerdere zenders bekijken, als het maar op dezelfde transponder is. De technologie staat niet stil djdakman...
Gast djdakman Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Dat is geen nieuws voor mij , maar hoeveel zenders zitten er volgens jou dan op de zelfde transponder als ned 1 ned2 en die andere paar die je opnoemt ......
Ome Merde Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 12515 H tp 105 SR 22000 FEC 5/6 Nederland 1, Nederland 2, Nederland 3, Film1.1, Film1.2, Sport1, Nickelodeon, Comedy Central en NGC bron : http://www.lyngsat.com/packages/canaldigitaal19.html merDe deze ruimte is te huur
Gast Shape Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Thnx Ome Merde. Hier kan ik wat mee. Ik was niet in de veronderstelling dat de transponders zo divers liepen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen