Gast wortellica Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Hallo allemaal ik heb sinds vandaag een nieuwe dreambox 600 pvr aangeschaft aangesloten op het internet en probeer nu mijn box te updaten . ik probeer dit via dreamup te doen maar dit lukt niet krijg elke keer in beeld (com poort abussed) kan iemand me hier mee helpen groeten erwin.
Ome Merde Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 ik denk dat je het probleem in je PC moet zoeken, wellicht een instelling die niet goed staat of een bezette compoort (faxproggie o.i.d). Je volgt de handelingen volgens DMM exact ? merDe deze ruimte is te huur
Gast wortellica Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Bedankt voor je antwoord ik denk dat ik het al gevonden heb, ik denk dat ik ook nog een null modem kabel erbij aan moet sluiten. hij is nu alleen via een utp kabel aangesloten op een siemens (zilverkleurig internetplusbellen) experiabox aangesloten.
Ome Merde Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 als je seriëel wilt flashen dan moet je inderdaad een nulmodemkabel gebruiken, however, via UTP moet het ook kunnen. merDe deze ruimte is te huur
Gast wortellica Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 via utp wil me niet lukken staat er ergens een beschrijving hier over.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen