ceesxx Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 Hallo, Tijdens het zappen op mijn DM800 krijg ik steeds een storend geluid te horen en geregeld krijg ik een harde tik te horen door de luidspeakers. Ik heb hem aangesloten op mijn versterker via de SPDIF aansluiting. Iemand enig idee wat hier mis kan zijn? Heb ik misschien een instelling verkeerd staan in de box?
HJS Geplaatst: 10 oktober 2008 Geplaatst: 10 oktober 2008 Dit irritante getik heb ik ook, en dat doet i dan zo'n 4 keer tijdens het zappen ook via spdif aangesloten maar op een sony dav888 home cinema set. DM 7025,800 en 2*500 triax =>A1,A2,A3,HB en een WF90 in opbouw VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme
ceesxx Geplaatst: 10 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2008 Het gaat om een JVC versterker (klasse A), en inderdaad heb ik precies hetzelfde als wat hierboven beschreven staat... Erg irritant... Iemand een idee wat dit kan zijn?
Gast pieterg Geplaatst: 10 oktober 2008 Geplaatst: 10 oktober 2008 dan hebben meerdere receivers er last van. ik heb het wel met Harman/Kardon, maar niet met Marantz.
ceesxx Geplaatst: 10 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2008 Dat is wazig!! Heb je misschien wat instellingen anders staan bij de Marantz?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen