sretlow Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 Ik heb in mijn DM800 een interne schijf zitten. Daarnaast heb ik nog een DM600 boven staan waarmee ik middels een CIFS mount op een NAS opnames kan maken. Nu heb ik de NAS schijf ook gemount in de DM800. DUs op de DM800 heb ik de HD op /hdd dn de NAS netwerkschijf op /automount/cifs. Als ik nu een opname wil bekijken die op de NAS staat moet ik eerst naar de video pagina dan wisselen van opname lokatie. Dan de dir automount/cifs opzoeken. Dan naar de movie dir gaan en dan ok om te kiezen als nieuwe lokatie. Nu kan ik de opnames zien en afspelen die met de DM600 zijn gemaakt. Kan dit niet handiger? ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
sretlow Geplaatst: 13 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 13 oktober 2008 Met een symlink in de movie directory van de 800 werkt het niet. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen