Ga naar inhoud

[ENIGMA1] Zenderlijst Draaibaar (Belangrijkste Satellieten)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds PET123 gestopt is met het maken van zenderlijsten is het moeilijk om een fatsoenlijk geordende lijst te vinden en al helemaal één die up to date is.

Ik heb van diverse lijsten het één en ander gestript en zelf wat toevoegingen gedaan.

Ook staan er in veel lijsten een waslijst aan sat's tussen die wij: 1. niet eens kunnen ontvangen 2. die iemand in Nederland niet eens zou willen ontvangen, dus heb er ook een hoop "exotische" sat's tussen uit gesloopt.

Misschien een idee om deze topic te gebruiken waar mensen mijn geplaatste lijst keer op keer kunnen modificeren zodra er weer zenderupdates etc zijn zodat iedereen z'n steentje bijdraagd?

(Mocht er hier uberhaupt animo voor zijn).

Zo hoeft niemand de credits te krijgen en hebben we er allemaal profijt van.

Dus als je mijn lijst opent en ziet dat er iets aangepast of toegevoegd moet worden, plaats jou aangepaste lijst dan gerust terug in deze topic.

let op, deze is alleen voor SD zenders en Enigma1

draaibaar.zip

Geplaatst:
Origineel bericht van: Rootical
Nog even kant en klare hap toegevoegd:

- Astra 1
- Astra 1, Astra 2, Astra 3 & Hotbird
- Astra 1 & Astra 2 Dit is uiteraard Astra 1 & Astra 3 .. cool
- Astra 1 & Hotbird

Geplaatst:

niet slecht, maar er ontbreekt wat te veel

enkele vb:

5:

kingston?

maxtv?

1w:

focus?

rcs?

Er is nog wat werk aan de winkel voor we terug op het niveau van pet123 komen, maar niet opgeven:)

Geplaatst:

Het is niet verkeerd om hier een topic over te openen.

Ik vind het op zich wel een goed idee.

Naar actuele zender lijsten wordt nogal eens gevraagd.

Zelf ben ik behoorlijk druk geweest met DM800 rotor settings.

Dit is een behoorlijke klus.

Ik ben vanmiddag eens aan het zappen geweest in die lijst en zie,

dat er nog wel het een en ander kan worden verbetert.

Ik hoor het nog wel.

Vr.gr.tonyw

Geplaatst:

Geweldige lijst. Ben altijd fan geweest van pet. Je weet tenminste bij wie de zender hoort !!!

dm500s

echostar 5020 (160gb

Wavefrontier T90 (1-5-13-19-23,5-28

Geplaatst:

De lijsten die ik geplaatst heb zijn gemaakt van stukken geripte zenderlijsten en gedeelte eigen modificatie.

Er zullen zeker nog aanpassingen gedaan moeten worden om 'm nog beter te maken.

De layout van de lijst lijkt aardig op die van PET123 en dat is naar mijn idee de fijnste zenderlijst ooit. (volgens mij delen veel mensen dit met mij.. :))

Mijn bedoeling van deze topic is dan ook dat mensen mijn lijsten downloaden, aanpassen en/of toevoegen wat er mist of mankeerd aan mijn lijsten en 'm terug plaatsen zodat iedereen er profijt van kan hebben.

Een soort van zeg maar "sat4all" zenderlijst gemaakt door allen die hier een steentje aan willen bijdragen.

Zo kost het een ieder een "beetje" tijd aangezien in je ééntje steeds maar weer die lijsten up to date houden bakken met werk is en vaak nog ondankbaar ook.

Op deze manier is voor iedereen z'n gewenste lijst altijd in een geupdate versie te downloaden mits dit aanslaat.

(is het mogelijk dat een moderator even de topic naam veranderd.

zenderlijst = zenderlijsten en draaibaar verwijderen. thnx.)

Geplaatst:

Prima je best gedaan, zeker bruikbaar voor de meeste mensen. Ik mis wel indeling in thema (bv sport, film etc). Gebruik zelf de captains settings die ik modificeer en vervolgens richting Joske stuur die nu samen met henksat de lijsten maakt. Maar ja zoveel mensen, zoveel wensen.

In ieder geval een goed idee, om dit door de hele groep te laten aanpassen.

db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU

Geplaatst:

Hallo,

Goed idee, stap ook in hun huwlijksbootje ;-)

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen