tipje Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 Mijn ab van mijn 500 geeft plots de indeling van een 7025, hoe zet ik dit weer terug???
Ron Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 Dat is zeker niet vanzelf gebeurt. In het menu (geavanceerd) kan je de afstandsbediening op neutrino (classic) of enigma instellen. Ron
tipje Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2008 ja dat klopt, heb ik veranderd maar zonder resultaat. blijft nog hetzelfde als de 7025. Het probleem is ook van mijn zwager die me net belde. heeft niets gedaan zegt ie, vervolgens de instellingen veranderd maar blijft hetzelfde
Ron Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 Je kan je zwager vertellen dat zoiets niet vanzelf gebeurt. Ron
tipje Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2008 ja zal ik doen, maar of daarmee het probleem is opgelost????
Ron Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 Nee, alleen vertellen dat ik gezegd heb dat zoiets vanzelf gebeurt zal het probleem niet oplossen vermoed ik:-)) Ongedaan maken wat hij eerder gedaan heeft wel Ron
tipje Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2008 ja ok als hij me dat vertelt. kan hij het ook zelf oplossen. dus mijn vraag is hoe kan hij weer naar de indeling van de 500?????
Ron Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 Dat heb ik je al verteld. Als dat het probleem niet oplost en hij een gemini image gebruikt, zou het kunnen dat hij de afstandsbediening file van een DM7000 geladen heeft (DM7XXX fernbedienung) ergens in het download menu en dat kan je niet meer herstellen zonder de originele file handmatig terug te zetten. Aan die file kan ik je niet helpen. Opnieuw flashen is zeker net zo snel geregeld. Ron
tipje Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2008 Heb hem terug gezet naar factory reset. Werkt nu weer goed. Thx voor je geduld en uitleg.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen