Ga naar inhoud


T85 multifocus antenne


hummy369

Aanbevolen berichten

 

Iemand ervaring met deze antenne?

 

Ik ben vooral geinteresseerd in de ontvangstresultaten van ASTRA2 en meer bepaalde de zwakke zenders op de 2D transponder.

 

MULTIFOCUS T85

 

Elliptische schotel

Hoogte: 80 cm

Breedte: 95 cm

Gain: 38,7 dB op 12.5 GHz

Elevatiebereik: 10° tot 60°

AZ/EL mount met skew tilt

Bereik: +/- 42°

Gegalvaniseerd staal met polyester poederlak

Inclusief 5 LNB houders

post-37130-1318259945,3077_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: bramj
Beste Hummy369

Ik heb een archsat dj85 gehad, met 4 lnb's ( vergelijkbaar )
Daarop had ik met mijn dm7020 een onvangst kwaliteit ruim in de 88 tot 97 Procent op diverse transponders

13 / 19 / 23.5 / 28.2

Bram


Wel een beetje misleidend die T in de aanduiding bij het lezen van het onderwerp dacht ik dat het om een Wavefrontier ging maar dat zal wel niet voor niets zijn smile

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een voorloper van deze schotel (ook de DJ85 dacht ik) maar dan en met 3 lnb houders. Op Astra 2 kan ik, volgens mij, alles zien wat jij wil zien als ik de zenders snel bekijk.

 

Als ik opnieuw zou moeten beginnen of weer iets kopen koop ik toch wel een andere schotel.

 

De schotel voldoet (nog) maar "even" een beugel erbij zetten voor bv. Astra 3 gaat/ging niet zo maar. Ik heb al wat lopen schuiven en gekeken of het gaat als ik nog een houder erbij nam.

 

De lnb houders zijn iet wat breed van opzet (die zijn volgens mij het zelfde) maar mischien zou het met de afstand tov. elkaar nog net gaan. De schroefjes om de lnb daarwerkelijk in de lnb houder vast te zetten zitten niet lekker geplaatst. Je moet bv. bij een HB/A1/A3/A2 opstelling eerst de lnb in de lnb houder plaatsen, vast draaien en dan op/naar zijn plaats schuiven. Echter kan ik op de plastic beugel waar bij mij lnb houders op zitten niet overal een houder plaatsen en dan vast zetten.

 

Het is mij allemaal te plastic maar gelukkig hebben ze dat bij de nieuwere versie wel verbeterd. Ook de stang waarmee de lnb's op afstand worden gehouden is niet echt stevig te noemen maar ook deze is zo te zien verbeterd. De "schotel" is bij de ophanging redelijk roestig, de schotel zelf bijna niet. Bij de bouten waarmee hij aan de ophanging gemonteerd zit zie je wat roest maar als ik die in het begin mogelijk behandeld had was dat niet gebeurd.

 

Ik kan niet bepalen hoeveel geld je kan en wil uitgeven maar zelf zou ik nu voor een Visiosat G4 gaan of anders een Wavefrontier T55 (ja, is schijnbaar moeilijker uit te richten). Ze zijn duurder maar volgens mij is alles wel van een betere kwaliteit. Oja, een Triax schotel is natuurlijk ook een goede en goedkopere optie.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een T55 gaat perfekt voor Astra 2D smile

Momenteel kijk naar southern Sudan TV op 45 oost ,

perfekte ontvangst , geen uitvallen smile

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...